;
coinex

نخستین تصاویر واقعی وان پلاس 11 از طراحی خاص و جذاب آن پرده برداشت

تصاویر واقعی وان پلاس 11 منتشر شده که نمایانگر طراحی این گوشی خاص و جذاب است. به نظر تاریخ عرضه این گوشی نزدیک باشد و باید منتظر آن باشیم.

عرضه رسمی گوشی وان‌پلاس 11 نزدیک است. با رونمایی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2، برندهای مختلف در حال آمادگی برای عرضه جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود هستند و وان‌پلاس یکی از این برندها است. اکنون، با توجه به انتشار نخستین تصاویر واقعی وان پلاس 11 نگاهی به طراحی و برخی مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی وان پلاس ایس پرو ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

تصاویر واقعی وان پلاس 11 و برخی مشخصات آن

این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند قرار است جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را در تاریخ 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401) در چین رونمایی کند. حال قبل از معرفی، نگاهی به OnePlus 11 خواهیم داشت. این گوشی هوشمند باز هم با یک جزیره دوربین بزرگ در پشت و مجهز به قاب فلزی عرضه خواهد شد. با این وجود، این گوشی شامل یک ماژول دوربین دایره‌ای برجسته خواهد بود. همچنین این شرکت قصد دارد آخرین پرچمدار خود را حداقل در دو رنگ مختلف عرضه کند.

صاویر واقعی وان پلاس 11

این گوشی دو رنگ سبز و سیاه را خواهد داشت که رنگ دوم دارای پوششی مانند ماسه سنگ است. در برآمدگی بزرگ دایره‌ای دوربین در پشت، می‌توانیم سه سنسور دوربین و همچنین برند Hasselblad را ببینیم. بر اساس آنچه تاکنون منتشر شده، ماژول دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود. در همین حال، در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی نیز یک نمایشگر AMOLED خمیده 6.7 اینچی با پشتیبانی از +HDR10 و رفرش ریت 120 هرتز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی باید منتظر رویداد معرفی رسمی آن در ماه آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر واقعی وان پلاس 11 و برخی مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر