;
coinex

طراح سابق مرسدس بنز برای طراحی گوشی‌های سامسونگ استخدام شد!

شرکت سامسونگ هوربرت اچ. لی، طراح ارشد سابق مرسدس بنز در چین را به‌عنوان مدیر تیم طراحی گوشی‌های سامسونگ گلکسی انتخاب کرده است.

در یک بیانیه رسمی، سامسونگ خبری از انتخاب «هوبرت اچ. لی» به عنوان رهبر تیم طراحی MX (موبایل اکسپرینس) یا محصولات گلکسی منتشر کرد. اچ. لی مدیر ارشد طراحی سابق مرسدس بنز در چین بوده و قصد دارد بیش از دو دهه تجربه طراحی و مدیریت خود را به تیم طراحی گوشی‌های سامسونگ بیاورد.

بیشتر بخوانید: توقف تولید نسخه 7 از سری گلکسی A توسط سامسونگ؛ خبری از A74 نخواهد بود!

استخدام طراح سابق مرسدس بنز برای طراحی گوشی‌های سامسونگ

براساس بیانیه سامسونگ، هوبرت لی. اچ قرار است ظاهر و حس‌وحال جدیدی را برای محصولات گلکسی سامسونگ به ارمغان آورد و طراحی آن‌ها را به‌گونه‌ای انجام خواهد داد که مورد علاقه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان باشد. لی درباره نقش جدیدش با اعلام هیجان‌زدگی خود گفت:

«از اینکه به سامسونگ، شرکتی که در اوج نوآوری‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد، پیوسته‌ام و همچنین رهبری تیم مسئول خلق تجربیات جدید موبایل از طریق هنر طراحی را برعهده می‌گیرم، هیجان‌زده‌ام».

طراحی گوشی‌های سامسونگ

لی به‌عنوان مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز در چین، موفق به کسب چندین جایزه در ایالات متحده و چین شده و حالا با این تجربه پربار خود مدیریت تیم طراحی MX سامسونگ را برعهده گرفته است. این تیم مسئول طراحی گوشی‌های سامسونگ مانند گوشی‌های سری گلکسی S و Z، تبلت‌های گلکسی تب، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و دستگاه‌های دیگر است.

باید منتظر اثرات پیوستن اچ. لی به سامسونگ و مدیریت تیم طراحی محصولات گلکسی، بر روی محصولات این برند باشیم. شاید با سبک طراحی کاملاً جدیدی در سال‌های آینده مواجه شویم و طراحی‌های کنونی، کمی ارتقا یابد. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ با استخدام لی، در پی طراحی دسته جدیدی از محصولات باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی گوشی‌های سامسونگ توسط طراح سابق مرسدس بنز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر