;
coinex

نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا منتشر شد

شرکت اسمارتک از نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد. این نسخه دارای ارتقا بیشتری نسبت به نسخه قبلی است.

سرویس همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، به عنوان یک روش کارآمد برای هر یک از طرفین جهت کسب درآمد اینترنتی و افزایش فروش بوده که تاثیر مستقیمی بر فروش محصولات خواهد داشت. براساس این نوع بازاریابی، افرادی خارج از کسب و کار انجام عملیات افیلیت مارکتینگ را برعهده می‌گیرند. در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی، پیشنهاد خرید یا معرفی محصول روی وب‌سایت یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار گرفته و درصورتی که این تبلیغات به فروش محصول منجر شود، از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت مبلغی تحت عنوان پورسانت بازاریابی محصول پرداخت خواهد شد.

حال از سوی اسمارتک نسخه جدید پلتفرم «افیلیو» با هدف بهبود فرآیندها و افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا، رونمایی شده است. در نسخه جدید این پلتفرم با ارائه ویژگی‌های جدید، ضمن ارتقای رابط کاربری، امکان همکاری بهتر در فروش محصولات کسب و کارهای داخلی برای تولیدکنندگان محتوا اعم از وب‌سایت‌ها، پایگاه‌‌‌های خبری، تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌‌‌های اجتماعی و غیره در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: گزارش یلدایی تپسل از توقف رشد صنعت تبلیغات دیجیتالی ؛ تاریکی یلدا دامنگیر تبلیغات آنلاین شد!

انتشار نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا

توانایی گزارش‌‌‌گیری دقیق از فعالیت‌‌‌های انجام شده توسط هر یک از تولیدکنندگان محتوا، به آن‌ها امکان مشاهده و تحلیل درست میزان فروش هر محصول را داده و همچنین با ارائه گزارش‌‌‌های کاربردی در پنل ناشران فرصت افزایش فروش برای آنها فراهم می‌شود.

نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا

یکی از بارزترین ویژگی‌های جدید پلتفرم افیلیو، قابلیت استفاده از بنر، ویجت و ویجت هوشمند بوده که در واقع ویژگی ویجت هوشمند امکان جالبی را برای فروشگاه‌‌‌ها ارائه می‌کند. طبق این ویژگی بر اساس کمپین یا شناسایی رفتار هر کاربر، پیشنهادی برای خرید محصول مناسب به صورت هوشمند از طریق فروشگاه‌ها نمایش داده می‌شود. همچنین در کنار نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا امکاناتی نظیر مدیریت کمپین، داشبورد و صدور فاکتور خودکار هم ساخته شده است.

از طرفی از دیگر ویژگی‌‌‌های این پلتفرم امکان ثبت‌‌‌نام سریع و ثبت رسانه در پنل افیلیو و همچنین ایجاد شفافیت در میزان کمیسیون فروش هر محصول و پرداخت به موقع، اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون بیش از ‌هزار و 500 ناشر با پلتفرم افیلیت مارکتینگ شرکت اسمارتک همکاری دارند. در مقابل سرویسی برای تولیدکنندگان محتوا در نظر گرفته شده تا  با مراجعه به وب‌سایت افیلیو به نشانی www.affilio.ir و ثبت رسانه خود، به کسب درآمد از طریق افیلیت بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه جدید افیلیو با قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر