;
coinex

مینا مهرنوش به عنوان رئیس جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شد

با توجه به کناره‌گیری آرمان صفایی از ریاست اتحادیه، امروز مینا مهرنوش به عنوان رئیس جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شد.

با توجه به اینکه روز گذشته شاهد استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در کمتر از یک ماه از تصدی این پست بودیم، امروز هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، مینا مهرنوش را به سمت ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اعضای نصر دیگر نیازی به جواز کسب اتحادیه ندارند!

رئیس جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

دو روز بعد از اعلام خبر استعفای آرمان صفایی که اخیرا و در اواخر آذر ماه به عنوان رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی منصوب شده بود، حالا هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، مینا مهرنوش را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرده است.

مینا مهرنوش در حال حاضر مدیرعامل پلتفرم کسبینو نیز هست و سابقه مدیریت رایتل را نیز در کارنامه دارد و حالا تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه به سمت مدیریت اتحادیه نصب شده است.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی که در چند ماه اخیر اتفاقات و حواشی زیادی را پشت سر گذاشته، ابتدای آذرماه با عزل تمامی اعضای هیئت مدیره مواجه شد، تصمیمی که هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور اتخاذ کرده بود و بعد از آن هم هیئت مدیره جدید این اتحادیه از سوی اتاق اصناف تعیین شدند.

مینا مهرنوش به عنوان رئیس جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شد

اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور حسین کلانتری، آرمان صفایی، عباس اسماعیل‌زاده، علی بابایی چمشه احمدرضایی، مهدی خدادادی، محمد حسین پرمایون را به‌عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی منصوب کرد و ریاست هیئت مدیره نیز به آرمان صفایی رسید.

صفایی اما تنها مدت کوتاهی این سمت را بر عهده داشت تا اینکه در تاریخ هجدهم دی ماه و مطابق آنچه در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود، خبر از استعفای خود داد. صفایی در اینستاگرام خود با بیان استعفا، از انتظارات بیش از حد نهادهای مختلف شکو کرده بود:

«از قبول رسمی ریاست اتحادیه استعفا دادم. چرایی‌هایش بماند. به قدر کافی اتحادیه در حاشیه بوده. نمی‌خواهم این موضوع هم حاشیه جدیدی ایجاد کند. پذیرفته بودم و شروع کردم تا کمک کنم اما اثرگذاری جدی مقدور نبود.»

حالا صندلی ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به مینا مهرنوش رسیده است؛ هرچند موقت و تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه. انتخاباتی که هرچند اولین خواسته اعضای این اتحادیه است اما برگزاری آن تا امروز بارها به تعویق افتاده و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی رئیس جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر