;
coinex

گجت SleepSure برای بهبود و مدیریت خواب نوزاد معرفی شد

شرکت Halo از گجت SleepSure در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی جهت بهبود خواب نوزاد بر اساس مقیاس‌هایی مانند دمای پوست کار می‌کند.

طبق گزارش Tech Crunch از نمایشگاه پر خبر این روزها یعنی CES 2023 لاس‌وگاس، شاهد معرفی گجت SleepSure از سوی کارشناسان خواب نوزاد Halo بوده‌ایم که توانایی اندازه‌گیری چهار مقیاس ضربان قلب، غلت زدن، دمای پوست و حرکت را به‌صورت آنی دارد. تولیدکنندگان این گجت پوشیدنی به دنبال این هستند که والدین با دسترسی به این اطلاعات بتوانند به‌راحتی در هنگام استراحت نوزاد خود به کارهای خود یا استراحت بپردازند.

بیشتر بخوانید: گجت‌های جدید شرکت بایونیک با هدف حفظ سلامتی و کاهش استهلاک بدن کارگران مشاغل سخت رونمایی شدند!

معرفی گجت SleepSure

براساس ادعای شرکت Halo گجت پوشیدنی SleepSure دارای نخستین مانیتور هوشمندی بوده که به والدین امکان سفارشی کردن هشدارها جهت دریافت اطلاعات سودمند در طی مراحل رشد کودک را می‌دهد. این هشدارها با همراهی سوابق داده‌های خواب SleepSure، دیدگاه‌های موثری را جهت تطبیق والدین یا پرستارها با محیط نوزاد و رسیدن به خواب بهینه ارائه می‌دهند. داگ گلیسپای، مدیرعامل Halo در این باره توضیح داده است:

«تخصص بالای ما در زمینه‌ی خواب باعث می‌شود مشکلات و کشمکش‌های روزمره‌ی والدین را هنگام کمک به نوزادها درک کنیم. برای مثال، یکی از چالش‌های اصلی والدین، تنظیم گرمایش یا سرمایش نوزاد در حین خواب بود. اندازه‌گیری دمای پوست SleepSure برای حل این مشکل طراحی شده است و باعث می‌شود والدین بهتر بتوانند به نوزاد خود کمک کنند».

گجت SleepSure

گجت SleepSure با هدف بهبود خواب نوزادان صفر تا 18 ماهه طراحی شده و قیمت تقریبی آن معادل 250 دلار است. این فناوری از یک مانیتور پوشیدنی همراه با سه بند پارچه‌ای با اندازه‌های مختلف برخوردار بوده که قابلیت تنظیم متناسب با کودک در حال رشد را دارد.

علاوه بر این، یک ایستگاه کودک و یک اپلیکیشن Halo نیز بر روی آن تعبیه شده است که نیازی به تهیه اشتراک هم ندارد. مطابق پیش‌بینی شرکت Halo سفارش‌های مشتریان تا پایان ماه تحویل داده شده و در ماه‌های آینده تعداد بیشتری از این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از گجت SleepSure چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر