;
coinex

تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا تا اوایل بهمن ماه!

به دنبال درخواست دو خودروساز بزرگ کشور در راستای لغو عرضه خودرو شاهین و دنا پلاس از بورس کالا، حال امروز خبر تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا منتشر شده است.

پس از درخواست مدیران ایران خودرو و سایپا از بورس کالا مبنی‌ بر عدم ارائه خودروهای دنا و شاهین در بورس کالا، بورس با توجه به شواهد و بررسی‌های مختلف در نهایت تصمیم به موافقت با درخواست این دو شرکت خودروساز گرفت.

درخواست لغو عرضه شاهین و دنا توسط مدیران این شرکت‌های خودروساز در حالی گرفته شد که از دو محصول شاهین و دنا پلاس متعلق به سایپا و ایران خودرو با وجود تمدید مهلت ثبت‌نام استقبال نشد. حال پس از ابهامات فراوان در این مورد امروز خبر تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا در بورس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: توقف عرضه خودرو در بورس کالا تا زمان تعیین سازوکار دقیق قیمت‌گذاری!

جزئیاتی از تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا

امروز درست پیش از آغاز معاملات در بورس، دو شرکت بزرگ خودروساز یعنی ایران‌خودرو و سایپا با تعلیق نماد معاملاتی روبرو شدند.

تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا

دلیل این امر ابهامات مطرح شده در چند روز گذشته در خصوص تداوم و نحوه عرضه خودرو در بورس کالا بوده که متعاقباً باعث ورود شورای رقابت در موضوع قیمت‌گذاری خودرو شد. به همین دلیل معاملات متوقف و در مرحله اول تا تاریخ 5 بهمن ماه نماد این دو خودروساز در بورس تعلیق شدند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تعلیق نماد ایران خودرو و سایپا تا تاریخ 5 بهمن در بورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر