;
coinex

شیوه جدید نمایش محتوا در توییتر به نسخه وب رسید

پس از تغییراتی که در اپلیکیشن iOS توییتر اعمال شد، در شیوه جدید نمایش محتوا در توییتر ، کاربران به دو زبانه برای نمایش محتوا در نسخه وب دسترسی دارد.

در چند روز گذشته با توجه به آپدیت اپ توییتر، انتخاب شیوه نمایش محتوا در رابط کاربری اپلیکیشن iOS توییتر فراهم شد و اکنون این تغییر در نسخه وب این شبکه اجتماعی هم ایجاد شده است. در حال حاضر این پلتفرم در صفحه اصلی خود دو زبانه در اختیار کاربر می‌گذارد که یکی به‌صورت الگوریتمی و دیگری به‌ترتیب زمانی پست‌ها، محتواها را نشان می‌دهد.

با توجه به این که پیش‌تر ایلان ماسک بر قابلیت تغییر حالت نمایش محتواها در توییتر تأکید داشت، این تغییر ظاهراً در پی افزایش آگاهی در مورد حالت‌های مختلف نمایش محتواست که احتمالاً تا به حال خیلی از کاربران نسبت به آن ناآگاه بوده‌اند. افزون بر این، در این حالت، جابه‌جاشدن بین این دو شیوه نمایش با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک مزایده فروش نام کاربری در توییتر برگزار می‌کند!

شیوه جدید نمایش محتوا در توییتر در آپدیت جدید

ایلان ماسک هفته گذشته صحبت‌هایی از سه تغییر جدید برای توییتر مطرح کرده بود، حالا شاهد تغییر رابط کاربری این شبکه اجتماعی جهت انتخاب شیوه نمایش محتوا هستیم. اکنون اگر صفحه اصلی توییتر مقابل شما باز شود، به‌طور پیش‌فرض در زبانه‌ای به نام For You قرار خواهد گرفت که مشابه حالت قبلی Home خواهد بود. در این زبانه، با توجه به علایق شما الگوریتم‌های توییتر مجموعه‌ای از توییت‌های پرطرفدار را بدون اولویت زمانی نشان خواهند داد.

شیوه جدید نمایش محتوا در توییتر

البته در این پلتفرم شاهد زبانه دومی تحت عنوان Following هم هستیم، که صرفاً امکان نمایش محتواهای منتشرشده از‌سوی اکانت‌های دنبال‌شده توسط شما وجود دارد. در این زبانه اولویت زمانی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و توییت‌های جدیدتر همواره در بالای صفحه مشاهده می‌شوند.

افزون‌براین، توییتر همچنان بر روی دو آپدیت دیگر در حال کار بوده که یکی مربوط به دکمه بوکمارک و دیگری مربوط به امکان ارسال توییت‌های طولانی‌تر خواهد بود.

با همه این تغییرات اما همیشه افرادی مخالف هرگونه تغییری وجود دارند و این آپدیت با توجه به از کارانداختن بسیاری از اپ‌های شخص ثالث توییتر، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اکانت رسمی توییتر در این زمینه اعلام داشته که تغییر در شیوه نمایش محتواها به‌زودی برای کاربران اپلیکیشن اندروید این پلتفرم نیز ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیوه جدید نمایش محتوا در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر