;
coinex

سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت برای کارمندان این شرکت در آمریکا معرفی شد

سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت جدیدترین اقدام این شرکت پیشرو فناوری در زمینه رفاه حال کارکنان فعال در مجموعه خود است.

سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت برای کارمندان این شرکت مطرح آمریکایی در خاک آمریکا معرفی شد. مایکروسافت با ارسال یک‌سری ایمیل به تمام کارکنانش در آمریکا عنوان کرده که می‌توانند از امکان مرخصی نامحدود استفاده کنند. غول فناوری ساکن ردموند برای این ویژگی نام «تعطیلی اختیاری» را در گرفته است. لازم به ذکر است که این امکان برای همه کارکنان حقوق‌بگیر مایکروسافت در دسترس است.

بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی OpenAI در مجموعه مایکروسافت آفیس تایید شد

سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت به کارمندان آمریکایی خود مرخصی نامحدود می‌دهد. غول فناوری مرخصی نامحدود خود که شامل تمام کارمندان حقوق بگیر مستقر در ایالات متحده خواهد شد را «تعطیلی اختیاری» می‌نامد و این موضوع از طریق ایمیل «کاتلین هوگان»، مدیر ارشد مایکروسافت، به کارمندان اعلام شده است. هوگان در ایمیل خود توضیح می‌دهد:

«چگونگی، زمان و مکان انجام کارهایمان به طرز چشمگیری تغییر کرده است. و همانطور که ما متحول شده‌ایم، مدرن کردن خط مشی تعطیلات خود به مدلی انعطاف‌پذیرتر، گام طبیعی بعدی ما محسوب می‌شود.»

این تغییرات از 16 ژانویه (26 دی) استارت خواهد خورد و با وجود آن، حتی کارمندان جدید مایکروسافت نیز دیگر نیازی به انتظار برای اختصاصی زمانی به تعطیلات را ندارند. مایکروسافت در کنار خط مشی جدید مرخصی نامحدود، همچنین 10 تعطیلی شرکتی، مرخصی بدون حقوق، مرخصی برای بیماری و سلامت روانی و مرخصی برای سوگواری ارائه خواهد کرد. کارمندانی که مانده مرخصی استفاده نشده دارند نیز در ماه آوریل پرداخت یکباره دریافت خواهند کرد.

سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت معرفی شد

مرخصی نامحدود به کارگران ساعتی و همچنین کارمندان خارج از ایالات متحده مایکروسافت تعلق نخواهد گرفت. مایکرو‌سافت می‌گوید: «قوانین حقوق و ساعات کار فدرال و ایالتی، ارائه این امتیاز به کارگران ساعتی را دشوار کرده و افرادی که در خارج از ایالات متحده هستند نیز به دلیل قوانین و مقررات مختلف سایر کشورها، مزایای تعطیلات فعلی خود را دریافت خواهند کرد.»

مایکروسافت اولین غول فناوری نیست که مرخصی نامحدود را به کارمندان خود ارائه می‌کند. Salesforce، شرکت متعلق به مایکر‌وسافت لینکدین، Oracle و نتفلیکس نیز سیاست‌های مرخصی نامحدود مشابهی را به کارمندان خود ارائه کرده‌اند. با وجود این خط مشی جدید، مایکروسا‌فت به کارمندان بیشتری اجازه خواهد داد تا کارهای خود را به طور دائم از خانه انجام دهند.

با این حال، بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر مانند توییتر نیز به کارمندان خود آزادی‌های کمتری می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهند که حداقل چهار روز در هفته به دفاتر شرکت بازگردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سیاست مرخصی نامحدود مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر