;
coinex

باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور ؛ کاربران خارج از کشور هم پیامک دریافت کرده‌اند!

طبق گزارش‌ها با توجه به برگزاری کنکور در روزهای 29 و 30 دی ماه، بسیاری از کاربران از باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور به گوشی‌های خود خبر داده‌اند.

در راستای درخواست قبلی سازمان سنجش از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر قطع دسترسی به اینترنت به طور کامل در روزهای برگزاری کنکور به‌جهت جلوگیری از تقلب و لو رفتن سوالات کنکور، به نظر می‌رسید که این تصمیم اجرایی شود. اما وزیر ارتباطات ضمن عدم پذیرش درخواست سازمان سنجش، از قطع اینترنت تنها در محدوده برگزاری کنکور خبر داد. علاوه‌براین همچنین وزیر ارتباطات تاکید داشت که این قطعی فقط برای اینترنت موبایل بوده و اینترنت ثابت در این روزها متصل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آموزش و پروش به دنبال راه‌های جدید حفظ امنیت امتحانات بدون قطع اینترنت

ماجرای باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور

در روز چهارشنبه مورخ 28 دی 1401 «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر مخالفت خود با قطع سراسری اینترنت، اعلام کرد: «با درخواست سازمان سنجش مبنی بر قطع سراسری اینترنت موافقت نشد؛ اما در روزهای برگزاری کنکور یعنی روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح اینترنت در محدوده‌های حوزه‌های برگزاری کنکور با قطعی روبرو خواهد شد که البته این طرح به اطلاع کاربران خواهد رسید».

باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور

اما در راستای اجرای همین موضوع طبق بررسی‌های صورت گرفته به‌نظر با باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور در این ساعات روبرو شده‌ایم. زیرا بسیاری از کاربران حتی آن‌هایی که در محدوده برگزاری کنکور قرار نداشتند، هم با پیامک قطع اینترنت به‌دلیل برگزاری کنکور در ساعت 7:30 تا 11:30 صبح روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی 1401 مواجه شده‌اند. متن این پیامک به شرح زیر است:

«با سلام به اطلاع می‌رساند به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنجشنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد. از این‌که ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری می‌کنید سپاسگزاریم».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره باگ ارسال پیامک قطع اینترنت در روز کنکور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر