;
coinex

همراه اول به عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش برگزیده شد

عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش به همراه‌اول رسید. همچنین اپراتور‌ اول کشور در جمع 100 شرکت برتر ایران از لحاظ فروش قرار گرفته است.

همراه‌اول به‌عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش دست یافت. در بیست و پنجمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران مشخص شد که همراه‌اول به عنوان برترین اپراتور همراه در بخش فروش با درآمد بیش‌از ۳۱ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ دست یافته است. این رویداد که سالانه برگزار می‌شود روز گذشته برگزار شد و رتبه‌های هربخش را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش درآمد همراه اول در 9 ماه نخست سال 1401

همراه اول عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی همراه اول، شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین اپراتور تلفن همراه کشور توانست با فروش بیش از ۳۱۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰، جایگاه دوم گروه «ارتباطات و مخابرات» را در بیست و پنجمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کسب کند.

این رویداد سالانه امروز (۳ بهمن ۱۴۰۱) به همت سازمان مدیریت صنعتی با حضور مقامات کشوری برگزار و از شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور تقدیر و تجلیل شد.

در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال‌زایی» و «بهره‌وری کل عوامل» معرفی شدند.

همراه اول عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش را کسب کرد

با نگاهی به وضعیت گروه «ارتباطات و مخابرات» از منظر بیشترین فروش، هلدینگ مخابرات ایران به عنوان سهامدار شرکت ارتباطات سیار ایران توانسته با بیش از ۳۹۱ هزار میلیارد ریال فروش در جایگاه نخست و سپس همراه اول در جایگاه بعدی قرار گیرد.

جایگاه سوم این گروه نیز به شرکت نقش اول کیفیت به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های مدیریت‌شده مخابراتی و فناوری اطلاعات و همچنین وابسته به همراه اول، با فروش بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال در سال گذشته تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر