;
coinex

قوانین مسدودسازی حساب در توییتر سهلگیرانه‌تر می‌شود

اخیراً توییتر وعده کاهش سیاست‌های سختگیرانه خود در زمینه قوانین مسدودسازی حساب در توییتر را داده است تا از دلخوری‌های کاربران خود اندکی بکاهد.

توییتر اخیراً از قصد خود مبنی بر برخورد با شدت کمتر سختگیری‌ها با اکانت‌هایی ناقض قوانین این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. به ادعای این شرکت حالا دیگر فقط حساب‌هایی تحت تعلیق قرار خواهند گرفت که به‌طور مکرر یا حاد از قوانین آن‌ها تخلف کنند. علاوه‌براین کاربران امکان اعتراض به تصمیم‌های مدیریتی این شبکه اجتماعی را از اول فوریه خواهند داشت و درخواست‌های تجدیدنظر آن‌ها با استانداردهای جدیدی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

این رویکرد پیش‌تر نیز مورد استفاده توییتر بوده، اما حالا طبق اعلام این شرکت خیلی بیشتر از این رویه‌ها بهره خواهند برد و به‌نظر دیگر کمتر به سراغ دکمه تعلیق حساب‌های کاربری خواهند رفت. افزون‌براین، در ماه فوریه قابلیت جدیدی به توییتر افزوده خواهد شد تا به یاری افزایش شفافیت اقدامات مدیریتی توییتر بیاید. به عنوان مثال، ایلان ماسک قبلاً از اطلاع‌رسانی درباره علت شَدوبَن (Shadowban) به کاربران توییتر خبر داده بود، که به نظر به زودی باید شاهد ایجاد این قابلیت در توییتر باشیم.

بیشتر بخوانید: افت 70 درصدی درآمد تبلیغاتی توییتر ؛ ماسک سقوط می‌کند؟

تغییر سیاست در قوانین مسدودسازی حساب در توییتر

از زمان تصاحب توییتر توسط  ایلان ماسک تغییرات بسیاری صورت گرفته است. یکی از این تغییرات که اخیراً به مرحله اجرا رسیده، در مورد نحوه برخورد با حساب‌های ناقض قوانین این شبکه اجتماعی است. طبق اعلام این شبکه اجتماعی به‌جای مسدودسازی حساب‌های کاربری، قرار بر اعمال محدودیت‌های بیشتر بر آن‌ها است. به عنوان مثال، کاهش مشاهده‌پذیری توییت‌ها یا تقاضا از کاربر برای پاک کردن توییت پیش از دسترسی به سایت از جمله این محدودیت‌ها بوده است.

قوانین مسدودسازی حساب در توییتر

در ماه نوامبر نیز مالک جدید توییتر یک فرمان عفو عمومی، برای اکانت‌هایی منتشرکننده محتواهای غیرمجاز یا اسپم شدید نبوده‌اند، را صادر کرد. اکنون نیز به نظر تصمیمات اعلام شده این روزها در راستای توجیه همان قصد ماسک مبنی بر بازگرداندن کاربران به این شبکه اجتماعی است.

در حقیقت این شرکت قصد اشاره به این موضوع را داشته که این حساب‌ها ناقض جدی قوانین توییتر نبوده و اقدام به فعالیت مجرمانه، خشونت‌آمیز یا آزاردهنده نکرده‌اند. لازم به ذکر است که این شرکت در دوره مدیریت جدید خود محدودیت بسیاری از اکانت‌های تعلیق‌شده مانند اکانت دونالد ترامپ را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کاهش سخت‌گیری‌های قوانین مسدودسازی حساب در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر