;
coinex

راه اندازی بخش پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار برای مشاغل خدماتی

پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار راه‌اندازی شد. این ویژگی بیشتر مخصوص کسانی معرفی شده که دارای مشاغل خدماتی هستند.

ویژگی پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار با هدف ارائه به فعالین مشاغل خدماتی معرفی شد. در اصل صاحبان مشاغل خدماتی می‌توانند با این ویژگی تخصص و مهارت خود را معرفی کنند. این مسئله قطعا به نفع صاحبان این مشاغل است زیرا پلتفرم دیوار با پیشرفت‌هایی بسیاری که داشته است می‌تواند تأثیر مضاعفی بر کسب‌وکارها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار ؛‌ آخرین روزنه امید کارآفرینان را کور نکنید!

راه اندازی بخش پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار

به گزارش روابط عمومی دیوار، «پروفایل خدمات» در دیوار، محصولی برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند. این ویژگی مناسب افرادی است که دارای مشاغل خدماتی هستند و می‌خواهند از طریق پلتفرم دیوار، خدمات خود را بسته به تخصصی که دارند، به کاربران این پلتفرم ارائه کنند. در واقع سرویس‌دهندگان خدماتی می‌توانند مهارت‌های خود را نسبت به هم‌صنفی‌های خود در پروفایل منتشر شده ارائه کنند و افرادی که کار آن‌ها بر اساس خدماتی است که ارائه می‌دهند می‌توانند از این امکان برای معرفی و تبلیغ کار خود استفاده کنند.

هدف از ارائه این ویژگی ایجاد امکان جدیدی است که به واسطه‌ آن مشتری به صورت مستقیم به متخصص خدماتی وصل می‌شود و سابقه فعالیت او را مشاهده کند. در این محصول جدید، ارائه‌دهندگان خدماتی برای تبلیغ کار خود نمونه کارهای ویدئویی، محدوده سرویس‌دهی، ساعت کاری و هزینه هرکدام از سرویس‌های ارائه‌شده را منتشر می‌کنند. از سوی دیگر، مشتریان این خدمات نیز با بررسی پروفایل‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، سرویس‌دهنده خود را از طریق یک فضای امن ایجاد شده، انتخاب کرده و با او ارتباط برقرار می‌کند.

راه اندازی بخش پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار

درواقع پروفایل خدمات محصولی است که کمک می‌کند مشتریان با اعتماد و استفاده از یک فضای مناسب و امن، با سرویس‌دهندگان خدماتی مورد نیازشان تعامل کنند.

پیش از این افرادی که در دیوار کار خدماتی ارائه می‌دادند، برای ارائه خدمات مختلف خود، ناچار به ثبت آگهی‌های مختلف بودند. دیوار با در نظر گرفتن این موضوع از ویژگی پروفایل رونمایی کرد و نیاز به ثبت آگهی‌های مختلف برای صاحبان مشاغل خدماتی را از بین برد.
در بخش «پروفایل خدمات»، دیوار هزینه را برای سرویس‌دهندگان کاهش داده است؛ به طوری که هزینه ساخت و انتشار پروفایل کمتر از هزینه انتشار آگهی در دسته خدمات است.

فعالان در مشاغل خدماتی با ساخت این پروفایل می‌توانند به راحتی کار خود را تبلیغ کنند و هم با دیگر سرویس‌دهندگان هم صنف خود رقابتی سالم داشته باشند؛ از سوی دیگر مشتریان سرویس‌های خدماتی نیز می‌توانند از تنوع سرویس‌دهندگان برخوردار باشند و هر کدام از آن‌ها را با توجه به سابقه‌شان ارزیابی کنند.

در نهایت دیوار با شناسایی نیازها و جامعه هدف مناسب خود، امکانی متناسب با این نیاز را فراهم و ارائه کرد و دیوار، می‌کوشد با این‌کار رضایت و اعتماد سرویس‌دهنده و دریافت کننده خدمات را جلب کند و تجربه بهتری را در استفاده از محصول خدمات برای کاربر خود رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پروفایل خدمات در پلتفرم دیوار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من متوجه نشدم چطور به پروفایل متخصصین دسترسی داشته باشم

    پاسخ

    به چه دردی میخوره این مطلب شما وقتی توضیح ندادید از کجا به این پروفایل خدماتی دسترسی داشته باشیم؟ کل دیوار رو زیر و رو کردم ، معلوم نیست کجاس؟!

    پاسخ

    بعد از چاپ آگهی خدماتی

    پاسخ