;
coinex

شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا برای روزهای 24 و 25 بهمن اعلام شد

شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا طی نامه‌ای جداگانه برای روزهای 24 و 25 بهمن از سوی بورس کالا ابلاغ شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طبق برنامه طرح‌های عرضه خودرو ویژه بهمن بورس کالا، در روز 24 بهمن کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو بورس ظاهر خواهند شد. ثبت نام برای خرید این محصولات از ساعت 17 روز یکشنبه 23 بهمن انجام خواهد شد و جهت مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز یکشنبه خواهند داشت.

طرح‌های فروش 24 بهمن:

اعلام شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا

میزان پیش دریافت خرید محصولات روز 24 بهمن به میزان 30 درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) نیز تنها می‌تواند ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) هم صرفاً امکان ثبت سفارش حداکثر 3 دستگاه خودرو را دارد.

شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا

در عرضه‌های روز 25 بهمن که فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره و ریسپکت بر روی تابلو بورس قرار خواهند گرفت، مهلت ثبت سفارش خرید ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن خواهد بود و جهت مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران توانایی مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز دوشنبه خواهند داشت.

از طرفی اشخاصی که در عرضه‌های پیشین بورس کالا موفق به خریداری خودرو سواری شده‌اند و همچنین از ابتدای سال 1398 توانستند که از شرکت‌های خودروسازی، خودرو خریداری کنند؛ امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول نیز در این روز فروش ویژه خودرو 25 بهمن ماه، به میزان 100 درصد بوده و هر کد ملی هم تنها امکان یک ثبت سفارش را خواهد داشت. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر