;
coinex

افزایش 41 درصدی کاربران تپسی از زمان آغاز به کار سرویس اعتباری در این پلتفرم

ظاهراً سال خوب تپسی کماکان ادامه دارد و اخیرا با فعال‌سازی سرویس پرداخت‌ اعتباری در این پلتفرم شاهد افزایش 41 درصدی کاربران تپسی طی این روزها هستیم.

طبق گزارش روابط عمومی تپسی، در آبان سال 1401 براساس اعلام تاکسی اینترنتی تپسی، امکان پرداخت اعتباری (BNPL) برای خدمات این شرکت فراهم شد و تپسی اقدام به فعال‌سازی این سرویس برای بخشی از کاربران خود کرد. مطابق با قابلیت سرویس پرداخت اعتباری تپسی هر کاربر در طول ماه تا سقف 400 هزار تومان از خدمات تپسی بهره می‌برد و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت خواهد می‌کند.

بیشتر بخوانید: تپسی گاراژ برای فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو راه‌اندازی شد

افزایش 41 درصدی کاربران تپسی در پی راه‌اندازی سرویس پرداخت اعتباری

در ادامه گزارش روابط عمومی تپسی، ذکر شده که 2 ماه پس از ارائه این امکان، 94 درصد کاربرانی که اقدام به ثبت‌نام در سرویس پرداخت اعتباری کردند، از آن استفاده کرده‌اند. همچنین، در طی این مدت تعداد کاربران که حساب فعال پرداخت اعتباری داشتند، به میزان 41 درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 41 درصدی کاربران تپسی

لازم به ذکر است که تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین استارت‌آپ بورسی کشور، در خرداد ماه امسال در بازار فرابورس عرضه اولیه شد؛ در حال حاضر نیز سهام این شرکت برای عموم مردم قابل خرید و فروش است.

اثرات مثبت این سرویس بر رفتار کاربران موجب شده که تپسی، توجه بیشتری به گسترش این سرویس و افزایش تعداد کاربران استفاده‌کننده از آن داشته باشد. این امکان که هم‌اکنون صرفاً جهت درخواست خودرو و پیک (اتوپیک و موتوپیک) قابل فعال‌سازی است، در آینده نیز در دیگر محصولات تپسی مانند تپسی پک هم باید شاهد استفاده از این ویژگی باشیم و کاربران این اپلیکیشن به زودی در سطح گسترده‌تری قادر به بهره‌مندی از خدمات پرداخت اعتباری خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش 41 درصدی کاربران تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر