;
coinex

تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام ؛ نسخه‌های غیررسمی تلگرام تعطیل می‌شوند؟

براساس تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام که اخیراً از سوی این پیامرسان اعمال شده کاربران نسخه‌های غیررسمی تلگرام با مشکل بزرگی روبرو خواهند شد.

اخیراً پیامرسان تلگرام ضمن انتشار یک بیانیه رسمی خبر از تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام از تاریخ 29 بهمن 1401 داده است. در واقع براساس این تغییرات، دیگر شاهد ارسال کد لاگین به حساب تلگرام‌های غیررسمی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه کار می‌کند؟

پیامدهای تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام

با توجه به این تغییرات جدید تلگرام در سیستم ارسال کد لاگین، افرادی که می‌خواهند برای نخستین بار اقدام به راه‌اندازی اکانتی در پیام‌رسان تلگرام کنند باید آگاه باشند که کد لاگین صرفاً برای آن دسته از افرادی ارسال خواهد شد که از نسخه اصلی تلگرام برای ساخت اکانت استفاده می‌کنند.

تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام

البته این تغییرات خیلی روی کاربران زیادی تاثیر نخواهد داشت؛ زیرا بسیاری از آن‌ها همزمان نسخه‌های غیررسمی و رسمی این اپلیکیشن را روی گوشی خود دارند و از آن‌ها بهره می‌برند. همچنین طی بیانیه مذکور تلگرام آمده که این پیام‌رسان می‌خواهد در ماه‌های آتی ابزارهای جدیدی را جهت ورود به حساب کاربری مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر