;
coinex

درآمد 10 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو در 10 روز

درآمد 10 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو در 10 روز حاصل برگزاری طرح پیشفروش بزرگ ایران خودرو ویژه دهه فجر است.

متقاضیان خودرو در جریان طرح پیشفروش بزرگ ایران خودرو که در ایام دهه فجر به مدت 10 روز برگزار شده، بیش از 10 هزار میلیارد تومان به حساب این خودروساز واریز کردند.

بیشتر بخوانید: سخنگوی وزارت صمت: تضمینی برای عدم افزایش قیمت خودرو وجود ندارد!

درآمد 10 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو در 10 روز

گروه صنعتی ایران‌خودرو سی‌ودومین طرح پیشفروش محصولات خود را به تازگی از 13 بهمن تا 22 بهمن به مناسبت دهه فجر اجرا کرد و طی آن 100 هزار دستگاه از محصولات خود را به متقاضیان عادی، حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه کرد. بررسی‌ها حاکی از این است که متقاضیان این طرح در بازه زمانی 10 روز برگزاری طرح بیش از 10 هزار میلیارد تومان پول نقد به حساب این خودروساز وارد کرده‌اند.

درآمد 10 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو در 10 روز

در این طرح، 30 هزار دستگاه وانت آریسان دوگانه سوز با مبلغ پیش پرداخت 114 میلیون تومان، 9 هزار دستگاه پژو پارس سفارشی XU7P با پیش‌پرداخت 90 میلیون تومان، 30 هزار دستگاه رانا پلاس با پیش‌پرداخت ۹۰ میلیون تومان و ۳۱ هزار دستگاه سورن پلاس بنزینی با پیش‌پرداخت ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه شدند.

از این رو میزان مبلغ پیش‌پرداخت و تعداد خودروهای عرضه شده نشان می‌دهد برندگان 30 هزار دستگاه وانت آریسان دوگانه سوز در مجموع مبلغ 3 هزار و 420 میلیارد تومان، برندگان رانا پلاس حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان، برندگان سورن پلاس حدود 3 هزار و 242 میلیارد و 600 میلیون تومان و برندگان پارس سفارشی XU7P نیز در مجموع 810 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب ایران خودرو واریز کردند.

مجموع این ارقام نشان می‌دهد گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح پیش فروش خود طی بازه ده روزه، حدود ۱۰ هزار و ۱۷۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را دریافت کرده که به‌عنوان نقدینگی این خودروساز محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره درآمد 10 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو در 10 روز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر