;
coinex

یک پژوهشگر فضای مجازی:‌ گروگانگیر پلتفرمی است که فاقد قابلیت دیلیت اکانت است!

یک پژوهشگر فضای مجازی در واکنش به اظهارات معاون وزیر علوم اعلام کرد پلتفرمی که فاقد قابلیت دیلیت اکانت در واقع کاربران را به گروگان گرفته است.

یک پژوهشگر فضای مجازی در واکنش به بیانات معاون وزیر علوم که بیان داشته بود «پلتفرم‌های خارجی مردم را گروگان گرفته‌اند» اعلام کرد: «اتفاقا پلتفرم‌های پیام‌رسان ایرانی (به جز بله) که امکان خروج کاربران را فعال نکرده‌اند، آنها را گروگان گرفته‌اند».

بیشتر بخوانید: معاون وزیر علوم: پلتفرم‌های خارجی مردم را گروگان گرفته‌اند

مشکلات پلتفرم‌های فاقد قابلیت دیلیت اکانت

«حمید ضیایی‌پرور»، پژوهشگر فضای مجازی طی اظهاراتی به گفته‌های معاون وزیر علوم به این شرح واکنش نشان داده است: «دیلیت اکانت در همه پلتفرم‌های خارجی فعال است.کسی مجبور به حضور در آن‌ها نیست. پیش‌تر و در پاسخ به انتقادها و رفع دغدغه‌های کاربران، برخی از پیام‌رسان‌ها اعلام کردند که امکان حذف اکانت را در نسخه‌هایشان فعال کرده‌اند که عموم کاربران با مراجعه به این پیام‌رسان‌ها با پیغام خطا زمان حذف اکانت مواجه شدند و عملا این امکان برای کاربران مهیا نشد».

فاقد قابلیت دیلیت اکانت

وی در ادامه افزود: «از طرف دیگر پیام‌رسان‌های بومی در اعلام آمار رسمی، از تعداد کاربران ثبت‌شده به‌عنوان نقطه‌ قوت‌شان در مقایسه با رقبا بهره می‌برند؛ کاربرانی که ممکن است تنها یک‌بار در این پیام‌رسان‌ها وارد شده و ثبت شماره کرده‌اند، ولی دیگر امکان حذف شماره‌شان را ندارند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشکلات پلتفرم‌های فاقد قابلیت دیلیت اکانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر