;
coinex

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) معرفی شد؛ ترکیب جذاب ساعت هوشمند و ایربادز!

هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) که محصولی خلاقانه و ترکیبی از یک ساعت هوشمند و ایرباد است بالاخره راه خود را به بازار اروپا باز کرد.

با گذشت یک سال از معرفی ساعت هوشمند Huawei Watch Buds 2-in-1 در چین، بالاخره این محصول در بازار اروپا موجود شد. در ادامه به معرفی اجمالی و برچسب قیمت این دستگاه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 15 میلیون تومان [بهمن 1401]

قیمت و مشخصات فنی هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds)

بر اساس اطلاعات موجود، فروش نهایی ساعت هوشمند Huawei Watch Buds از ابتدای ماه مارس با قیمت 499 یورو آغاز خواهد شد. گفته می‌شود کسانی که این ساعت هوشمند را از طریق وب سایت رسمی هواوی با پرداخت 30 یورو رزرو کنند از تخفیف 30 یورویی نیز بهره‌مند خواهند شد. در واقع کسانی که هواوی Watch Buds را از حالا پیش خرید کنند تنها 469 یورو پرداخت کرده و علاوه بر آن یک Huawei Scale 3 را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

در بریتانیا نیز این محصول هواوی با قیمت نهایی 449.99 پوند به فروش می‌رسد، با این حال علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 30 پوند و از طریق وب سایت رسمی هواوی در انگلستان آن را رزرو کرده و پس از آن با پرداخت 389.99 پوند دیگر آن را دریافت کنند که عملا این روند قیمت نهایی ساعت هوشمند را به 419.99 پوند کاهش می‌دهد. مشتریان بریتانیایی نیز در صورت پیش خرید Watch Buds یک Huawei Scale 3 را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

Huawei Watch Buds در واقع یک دستگاه دو کاره است و درون صفحه‌نمایش آن که باز می‌شود یک جفت هدفون TWS قرص مانند با قابلیت لغو نویز با هوش مصنوعی قرار گرفته است.

هواوی واچ بادز

Huawei Watch Buds هم با اندروید و هم با iOS سازگار است و از ویژگی‌های معمول هر ساعت هوشمندی در زمینه سلامت و تناسب اندام برخوردار است. این ساعت انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و هر کدام از بادزها نیز از یک سلول 30 میلی آمپر ساعتی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر