;
coinex

وزیر ارتباطات: مردم به زودی سرعت بالای اینترنت را تجربه می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور به تجربه مردم در آینده نزدیک از سرعت بالای اینترنت اشاره داشت.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی سخنرانی خود در همایش نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد: «آقای رئیسی شاید «IT Man» نباشند، ولی «IT فهم» خوبی هستند و با توجه ایشان به این موضوع، کار را پیش می‌بریم».

بیشتر بخوانید: جدیدترین گزارش اسپیدتست از وضعیت اینترنت جهان ژانویه 2023 ؛ ایران باز هم سقوط کرد

ارائه تجربه سرعت بالای اینترنت به مردم در آینده

وزیر ارتباطات طی سخنرانی خود در نهمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، بیان داشت: «مردم به مرور طعم شیرین فناوری سرعت اینترنت را خواهند چشید. کمک به زیرساخت اعتباری کشور بسیار مهم است و اپراتور‌ها باید در نظر بگیرند که سرمایه‌گذاری‌ها در دراز مدت، سودآور خواهد بود».

وی در ادامه تاکید کرد: «ما در دولت سیزدهم با درک صحیحی که از اهمیت فناوری اطلاعات داشتیم، با دستور خود حضرت آقای ابراهیم رییسی به عنوان محور کلیدی، این موضوع را دنبال کردیم. آقای رییسی شاید «IT Man» نباشند، ولی «IT فهم» خوبی هستند و با توجه ایشان به این موضوع، کار را پیش می‌بریم». در ادامه فیلمی از سخنرانی عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات طی این همایش قرار گرفته است.

زارع‌پور همچنین درباره سهم اقتصاد دیجیتال در ایران گفت: «فناوری اطلاعات در همه حوزه‌ها، حتی دامپروری وارد شده تا زندگی را برای مردم جهان آسان‌تر کند. به گفته او سهم اقتصاد دیجیتال در ایران در زمان شروع دولت حدود 6.4 درصد بود و هم‌اکنون به 7.4 درصد رسیده است».

وی افزود: «پیش‌بینی می‌شود زودتر از برنامه توسعه کشور که گفته شده تا 1404 این عدد به 10 درصد برسد، تا پایان دولت بتوانیم به سهم 10 درصدی دست پیدا کنیم».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات درباره ارائه سرعت بالای اینترنت در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر