;
coinex

گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 رونمایی شد. این گوشی برخلاف گوشی‌های امروزی امکان تعویض باتری توسط کاربر را دارد اما ظاهری مدرن هم دارد.

گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 با اندروید 12 Go معرفی شد. نوکیا چند سالی از بازار گوشی‌های هوشمند کنار کشیده بود تا جایی که دیگر اسمی از این برند فنلاندی شنیده نمی‌شد.

اما شرکت HMD Global دوباره این برند دوست‌داشتنی را احیا و شروع به تولید گوشی‌های اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید وان یا همان اندروید خام کرده است.

بازار اما کمتر پذیرای محصولات اقتصادی این برند بوده و در این خصوص، برندهایی چون شیائومی و حتی سامسونگ بهتر عمل کرده‌اند. با این وجود نوکیا بار دیگر از یک محصول ارزانقیمت با قابلیت باتری تعویض پذیر و جک هدفون رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های نوکیا 2022

گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 معرفی شد

نوکیا C02 گوشی اقتصادی جدید HMD Global است که برخلاف سایر موبایل‌های امروزی، باتری قابل‌تعویض دارد و با جک هدفون تولید می‌شود.

شرکت HMD Global در آستانه‌ی آغاز کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۳ گوشی اقتصادی جدیدی به نام Nokia C02 معرفی کرده است که سخت‌افزار معمولی دارد و برخلاف گوشی‌های امروزی به باتری قابل‌تعویض مجهز است. گوشی جدید برند نوکیا از گواهی ضدآب IP52 بهره می‌برد و جک هدفون دارد.

گوشی نوکیا C02 به صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچ LCD با وضوح +FWVGA و نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز است. جدیدترین گوشی نوکیا در اطراف نمایشگر حاشیه‌ زیادی دارد و خبری از حفره و بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی نیست. C02 از دوربین سلفی دو مگاپیکسلی و دوربین پشتی پنچ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. فریم و پنل پشتی گوشی از پلی‌کربنات ساخته شده است.

گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 معرفی شد

کاربر می‌تواند بخش پشتی گوشی را باز و به باتری قابل‌تعویض ۳٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دسترسی پیدا کند. اسلات سیم‌کارت دوگانه و اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز در بخش پشتی قابل‌دسترس هستند. گوشی نوکیا C02 از طریق درگاه میکرو USB با توان پنج وات شارژ می‌شود.

نوکیا C02 به پردازنده‌ای ناشناس با چهار هسته و فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز مجهز است. این گوشی دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC 5.1 دارد و با سیستم‌عامل Android 12 Go عرضه می‌شود که نسخه‌ی سبک‌تر اندروید برای گوشی‌های پایین‌رده است. نوکیا C02 تا دو سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. نوکیا C02 در رنگ‌های آبی و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی ارزانقیمت نوکیا C02 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر