;
coinex

طرح تعویض گوشی‌های قدیمی و خراب سامسونگ با گلکسی S23 ؛ تخفیف 200 پوندی سامسونگ برای طرفداران!

سامسونگ در یک طرح جذاب اقدام به تعویض گوشی‌های قدیمی و خراب سامسونگ با گلکسی S23 با پرداخت قیمت تنها 200 پوند به مشتریان خود خواهد کرد.

اخیراً از نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا رونمایی شده است. حالا طی گزارشاتی از قصد این شرکت خبر می‌رسد تا با ارائه راهکارهای مختلف، میزان فروش این محصولات را بالا ببرد. هم‌اکنون این غول فناوری کره‌ی جنوبی برای کاربران برخی کشورها، پیشنهاد جالبی جهت خرید سری گلکسی S23 ارائه خواهد کرد.

این برند در برخی بازارها نسل جدید پرچم‌داران خود را در کنار هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 پرو یا گلکسی واچ 5 به‌صورت هدیه عرضه خواهد کرد. بنابراین مشتریان از طریق طرح تعویض گوشی جدید سامسونگ، به‌منظور خرید گلکسی S23 به‌جای 899 پوند، 699 پوند پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی A14 4G معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

طرح تعویض گوشی‌های قدیمی و خراب سامسونگ با گلکسی S23

سامسونگ این طرح جذاب را برای افرادی که توانایی خرید گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت را ندارند یا قصد ارتقای دستگاه قدیمی خود را دارند، در نظر گرفته است. بنابراین افرادی که گوشی قدیمی یا حتی ازکارافتاده با برند سامسونگ را تحت مالکیت خود دارند؛ می‌توانند دستگاه خود را در مقابل خرید گلکسی S23 با قیمت 200 پوند به این شرکت بفروشند. این روش یکی از بهترین راه‌حل‌های برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه جهت خرید سری گلکسی S23 است.

تعویض گوشی‌های قدیمی و خراب سامسونگ با گلکسی S23

طبق گزارش گیزچاینا، جهت استفاده از طرح تخفیفی جدید سامسونگ ابتدا باید به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و اطلاعات درخواست‌شده را به‌همراه کد S23BOOST وارد کنید. در این شرایط تخفیف 200 پوندی به‌صورت خودکار این مبلغ روی سبد خرید شما اعمال خواهد شد. سپس این وب‌سایت دستورالعمل کاملی را به‌منظور ارسال دستگاه قدیمی در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

کاربران همچنین با خرید سری گلکسی S23، می‌توانند به‌مدت 6 ماه به صورت کاملا رایگان از خدمات دیزنی پلاس بهره ببرند. افزون‌براین امکان خرید اقساطی گوشی‌های پرچم‌دار غول فناوری کره‌ای به‌صورت 36 ماهه در کشورهای پشتیبانی‌شده فراهم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعویض گوشی‌های قدیمی و خراب سامسونگ با گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر