;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 در راه است [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 به‌زودی از راه می‌رسد. به‌همراه این آپدیت، شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را نیز منتشر خواهد کرد.

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 به‌همراه رابط کاربری MIUI 14 به‌زودی عرضه می‌شود. ردمی نوت 8 یکی از گوشی‌های قدیمی شیائومی است که توانست آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کند. به رسم همیشه، در این بسته به‌روزرسانی، گوگل نیز پچ امنیتی فوریه 2023 را قرار داده است تا گوشی از لحاظ امنیت بتواند خیال کاربران را راحت کند.

چندی پیش لیست بلندبالایی از گوشی‌های دریافت‌کننده اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 شیائومی منتشر کردیم. این لیست شامل گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو بود که در آن نام گوشی‌هایی را دیدیم که اصلاً گمان نمی‌کردیم آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید را دریافت کنند. یکی از این گوشی‌ها، ردمی نوت 8 بود که هم‌اکنون اندروید 13 و MIUI 14 را برای کاربران نسخه بتا دریافت کرده است. همچنین این آپدیت قرار است به‌زودی برای کاربران عادی نیز منتشر شود.

بیشتر بخوانید: برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد [+فهرست و زمان دریافت آپدیت]

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 به‌زودی منتشر می‌شود

شیائومی سخت مشغول به‌روزرسانی نرم افزاری گوشی‌های خود است. این کمپانی، آپدیت MIUI 14 را بر پایه اندروید 13 آماده و به‌تازگی برای ردمی نوت 8 گلوبال ارائه کرده است؛ گوشی هوشمندی که در سال 2021 با سیستم‌عامل اندروید 11 و MIUI 12.5 وارد بازار شده بود.

این آپدیت با شماره بیلد V14.0.3.0.TCUMIXM حامل وصله امنیتی ماه فوریه 2023 است و امکانات تازه‌ای را با خود به‌همراه می‌آورد. شیائومی به رفع باگ‌ها و ارتقای امنیت دستگاه هم اشاره کرده است.

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 به‌زودی منتشر می‌شود

البته در حال حاضر، فقط تسترها از طریق Mi Pilot به آپدیت دسترسی دارند؛ ولی اگر روند آزمایشی بدون مشکل طی شود، به‌زودی برای عموم کاربران ردمی نوت 8 منتشر می‌شود. احتمالا از اواخر ماه مارس (سه تا چهار هفته آینده) این اتفاق خواهد افتاد.

ناگفته نماند که این آپدیت، بیش از ۳ گیگابایت حجم دارد؛ پس قبل از به‌روزرسانی، از وجود فضای کافی در حافظه داخلی دستگاه، اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام چراپس براردمی نوت8بروزرسانی اندروید۱۳نیومد.الان۱۱بهمن۴۰۲واسه من هیچ بروزرسانی موجودنیست میشه بگین واسه همه همینطوره یاجوشی من موردداره ممنون🙏🌹

    پاسخ

    سلام گوشی من ردمی نوت 8 تی هست هنوز بروزرسانی دریافت نکردم هنوز 12/5 گوشیم
    یعنی نوت 8t دیگه بروز نمیشه

    پاسخ

    سلام گوشی من ردمی نوت 8 تی هست هنوز بروزرسانی دریافت نکردم هنوز 12/5 گوشیم

    پاسخ

    سلام خسته نباشید ما الان تو 29اگوست 2023 هستیم من هنوز چیزی دریافت نکردم گوشیم هم not8pro2021

    پاسخ

    پس چرا برای من نیومد گوشیم مال ۲۰۲۱ است

    پاسخ

    پس چرا برای من نیومد گوشیم مال ۲۰۲۱ است

    پاسخ

    دوستان گوشی منم اندروید 11 می وی12,5 در متن گفتن در مارس یعنی ماه بعد یا دو سه هفته دیگر ازمایش بروزرسانی تمام میشود و وارد بازار میشود

    پاسخ

    سلام خسته نباشید گوشی من ردمی نوت8 2021 هست.
    و نسخه گلوبال دوتا خریدیم یکی می یو ای 13 هست و یکی دیگ 12 میخایم بدونم کی میشه برروزرسانی کرد

    پاسخ