;
coinex

پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر توسط دیجی پی و اتاقک ممکن شد

با توجه به همکاری دیجی پی و اتاقک امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر با اعتبار دیجی پی برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سرتاسر کشور فراهم شد.

از این پس با توجه به همکاری دو مجموعه «دیجی‌پی» و «اتاقک» برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور امکان پرداخت از طریق اعتبار دیجی‌پی فراهم شد. درواقع با این همکاری قابلیت پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر ایجاد شده است. بنابراین قسمتی از هزینه‌های سفر برای کاربران به صورت اقساطی قابل پرداخت خواهد بود.

لازم به ذکر است که اتاقک سامانه آنلاین اجاره اقامتگاه با بیش از 20 هزار اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران و ترکیه بوده و با این همکاری امکان اجاره اقساطی این اقامتگاه‌ها برای کاربران دیجی‌پی و اتاقک ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها [+شرایط و نحوه دریافت]

پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر با همکاری دیجی‌پی و اتاقک

طبق اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیانی که وام‌های بلندمدت 10 تا 30 ‌میلیون تومانی یا اعتبارهای کوتاه‌مدت BNPL دیجی‌پی را دریافت خواهند کرد، افزون‌بر قابلیت پیشین که شامل خرید از دیجی‌کالا، دیجی‌کالاجت و مادیران می‌شد، قادر خواهند بود تا همه یا بخشی از اعتبار خود را به اجاره آنلاین انواع اقامتگاه مثل ویلا، سوئیت و… در وب‌سایت اتاقک اختصاص دهند.

پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر

درست به مانند گذشته، دریافت این اعتبار پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم خواهد شد و علاوه بر اعتبارهای 12 تا 24 ماهه، افرادی که اعتبار BNPL (خرید در یک ماه و پرداخت در ماه بعد) را از دیجی‌پی دریافت می‌کنند، توانایی انجام همین موضوع تا سقف اعتبار خریدشان را از اتاقک دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر با همکاری دیجی‌پی و اتاقک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر