;
coinex

طرفداران سرسخت ایلان ماسک هم از تصمیمات عجیب او ناراضی هستند

تصمیمات عجیب مالک ثروتمند توییتر همواره جنجال‌های گوناگونی آفریده به طوری که حالا حتی طرفداران سرسخت ایلان ماسک نیز بسیار به او انتقاد می‌کنند.

پس‌از تصمیم توییتر مبنی بر ایجاد دسترسی به بخش خوراک خبری پیشنهادی صرفاً برای حساب‌های دارای تیک آبی حتی برخی از طرفداران سرسخت ایلان ماسک نیز از این اقدام عصبانی شدند. از طرفی همانطور که در گزارش‌های قبلی ذکر شد یکی دیگر از تصمیمات جنجال‌برانگیز اخیر این شبکه‌ اجتماعی، عدم امکان شرکت در نظرسنجی‌های توییتر برای کاربران عادی بوده است. بنابراین جدیدترین تصمیمات ایلان ماسک در توییتر منجر به ایجاد خشم حتی بزرگ‌ترین طرفداران او شده و حالا نسبت به طرح‌هایش ابراز ناامیدی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سم آلتمن مدیرعامل OpenAI: ایلان ماسک عوضی است اما از وجودش خوشحالم!

ناامیدی طرفداران سرسخت ایلان ماسک از تصمیمات وی

میلیاردر مشهور و جنجالی مالک توییتر در حساب توییتری خود درباره تصمیم جدیدش نوشت: «این تنها راه واقع‌بینانه برای مقابله با ربات‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی است و درغیر این‌صورت نبرد با چت‌بات‌ها را می‌بازیم.» به‌نظر این امر حتی انتقاد بزرگ‌ترین طرفداران ایلان ماسک را نیز در پی خواهد داشت.

طرفداران سرسخت ایلان ماسک

در همین راستا یکی از حساب‌های کاربری توییتر به نام Whole Mars که از طرفداران سرسخت ماسک محسوب می‌شود ضمن انتشار توییتی در خصوص تغییرات بخش خوراک خبری پیشنهادی ابراز نارضایتی کرد. طبق گزارش فیوچریسم، Whole Mars تنها طرفدار ماسک نبوده که در برابر تصمیمات جدید وی ناراحتی خود را اعلام کرده است. یکی دیگر از طرفداران بزرگ ماسک در پاسخ به توییت او مبنی‌بر تغییر اخیر توییتر ناامیدی خود را نیز بیان کرده است.

دیگر حامی بزرگ ماسک که فالوورهای فراوانی نیز دارد نسبت به وجود انحصار در ارائه برخی قابلیت‌ها برای مشترکان توییتر Blue عصبانیت خود را نشان داده است. یوتیوبری به‌نام فلورین پاپ هم طی توییتی در این مورد بیان کرد: «من این تصمیم را نمی‌فهمم. این موضوع باعث می‌شود افزایش تعداد مخاطبان کاربران عادی سخت‌تر شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مخالفت طرفداران سرسخت ایلان ماسک با تصمیمات وی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر