;
coinex

عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402 ؛ نخستین عرضه اولیه سال جدید

عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402 به عنوان نخستین عرضه اولیه بورس در سال جاری انجام می‌شود که درواقع عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد خواهد بود.عرضه اولیه در واقع به روز اول عرضه سهام شرکت‌ها گفته می‌شود. زمانی که سهام شرکتی برای اولین بار در بورس عرضه شود، به آن عرضه اولیه می‌گویند. در این روز مقدار درصد مشخصی از کل سهام شرکت برای نخستین بار از طریق بورس یا فرابورس به سرمایه‌گذاران جهت خریداری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ تحویل دنا پلاس های فروش رفته در بورس کالا اعلام شد؛ پایان سردرگمی چندماهه خریدارن!

آگهی عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402

همواره عرضه اولیه سهام شرکت‌های جدید مورد استقبال و توجه اهالی بازار سرمایه بوده، زیرا تاکنون بیش از 90 درصد از عرضه اولیه‌هایی که در بورس ارائه شده، میزان سودآوری قابل قبولی داشته‌اند. به همین جهت همیشه این موضوع در بورس برای فعالان بازار از جذابیت زیادی برخوردار بوده است.

عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402
عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402

در آگهی تازه منتشر شده از عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد «پی‌پاد» تاریخ آن روز چهارشنبه (16 فروردین ماه) اعلام شده است. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر 500 سهم با قیمت مبنای پنج هزار ریال تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که سهام این شرکت به روش ثبت سفارش برای کشف قیمت در بورس تهران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه اولیه پی پاد 16 فروردین 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر