;
coinex

مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد؛ رم 16 و نمایشگر 165 هرتز

مشخصات ایسوس ROG 7 لو رفت. پرچمدار گوشی‌های گیمینگ ایسوس با 16 گیگابایت رم و نمایشگر 165 هرتز در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد. اوایل ماه جاری دو گوشی آینده ایسوس در پایگاه 3C چین لو رفت که احتمالاً دو گوشی گیمینگ از این شرکت تایوانی صاحب‌نام خواهد بود. ایسوس در زمینه تولید گوشی‌های گیمینگ یک سروگردن از دیگر حریفان خود بالاتر است و با سیستم‌عامل و سبک سری گوشی‌های ROG همیشه توانسته بالاترین سطح از یک گوشی گیمینگ را به نمایش بگذارد. حال باید دید که ایسوس چه برنامه‌ای برای معرفی ROG 7 خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد

اوایل ماه جاری دو گوشی جدید از ایسوس با شماره مدل ASUS_AI2205_A و ASUS_AI2205_B در پایگاه 3C چین رؤیت شد. انتظار می‌رود این دو محصول با نام تجاری ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate وارد بازار شوند. امروز اطلاعات دقیق و کامل‌تری ازطرف Digital Chat Station درمورد مدل استاندارد این گوشی‌ها فاش شده است.

براساس اطلاعات جدید، ROG Phone 7 ایسوس از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی AMOLED E4 با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار داریم این محصول به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر مجهز شود.

مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد

طبق داده‌های گیک‌بنچ، ROG Phone 7 از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه خواهد شد.

سری ROG Phone 7 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط‌کاربری ROG UI اجرا خواهد کرد. مدل استاندارد این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و سیستم دوربین پشتی سه‌گانه‌ آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار ROG Phone 7 می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات اشاره کرد. این دستگاه به بدنه‌ ضدآب و ضد گردوغبار با گواهی IP54 مجهز خواهد شد و وزن آن نیز ۲۴۰ گرم خواهد بود. برخی شایعات اشاره می‌کنند مدل پایه‌ این گوشی هوشمند با قیمت حدود ۵۸۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

به گزارش گیزموچاینا، ایسوس گوشی‌های گیمینگ سری ROG Phone 7 را در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) برای بازارهای مختلف ازجمله ایالات‌متحده، چین، تایوان و هند معرفی خواهد کرد. انتظار داریم این محصول در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو در دسترس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات ایسوس ROG 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر