;
coinex

فروش سری Redmi Note از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت؛ موفقیتی جذاب برای برند میان‌رده شیائومی

فروش سری Redmi Note شیائومی از مرز 320 میلیون دستگاه عبور کرد. بزرگترین زیرمجموعه شیائومی به رکوردی دست‌نیافتنی رسید.

براساس جدیدترین آمارها، فروش سری Redmi Note شیائومی توانست مرز 320 میلیون دستگاه را رد کند. این اتفاق درصورتی افتاده است که حدود ماه پیش این برند توانسته بود فروش 300 میلیون دستگاه را رد کرده و حالا 20 میلیون دستگاه نیز به این رکورد اضافه شده است. نکته دیگر فروش Redmi Note 11 این بوده که جزء 10 گوشی پرفروش در سال 2022 جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

فروش سری Redmi Note از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت

برند Redmi تمرکز ویژه‌ای روی محصولات اقتصادی تا میان‌رده دارد. شرکت مادر آن یعنی شیائومی محصول خاصی در این رده ندارد و بیشتر روی میان‌رده پریمیوم تا پرچمدار کار می‌کند. خانواده Note برند ردمی محبوب‌ترین سری محصولات آن هستند. جالب است بدانید که به تازگی فروش کل سری Redmi Note شیائومی از ۳۲۰ میلیون دستگاه عبور کرد.

به صورت میانگین فروش ماهانه ۵ میلیون دستگاه از مجموعه خانواده Redmi Note می‌تواند عملکرد خوبی باشد. البته که این فروش در کل بازارهایی است که ردمی حضور دارد اما بازهم قابل توجه است.

فروش سری Redmi Note از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت؛ موفقیتی جذاب برای برند میان‌رده شیائومی

همچنین اعلام شده که Redmi Note 11 یکی از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در سراسر جهان در سال ۲۰۲۲ بوده است. طبق آمار موسسه Canalys حدود ۱۸ میلیون دستگاه Redmi Note 11 در سال گذشته فروخته شد که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

هر چند این آمار فروش بالا به نظر می‌رسد، اما فروش کلی شیائومی وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند به عنوان مثال، شیائومی بیش از ۴۰ میلیون دستگاه Redmi Note را تنها در ۵ ماه از سال ۲۰۲۱ فروخته بود.

برخلاف سال‌های قبل، شیائومی اکنون طیف گسترده‌‌تری از دستگاه‌ها را در بخش‌های قیمتی مختلف تحت سری Redmi Note می‌فروشد. با این حال، نتوانست به رکوردهای فروش قبلی خود برسد.

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند اکنون اشباع شده است. مصرف‌کنندگان برای مدت طولانی‌تری از گوشی‌های قدیمی خود استفاده می‌کنند و شرایط اقتصادی فعلی نیز کمکی به فروش بیشتر نمی کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فروش سری Redmi Note چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر