;
coinex

نوکیا C12 پلاس رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

نوکیا C12 پلاس معرفی شد. شرکت HMD Global بار دیگر یک گوشی اقتصادی از برند صاحب‌نام “نوکیا” معرفی کرده است تا بتواند سهم بیشتری در بازار پیدا کند.

شرکت HMD Global، از گوشی نوکیا C12 پلاس رسما رونمایی کرد. این شرکت مدت‌هاست که تولید گوشی‌های پرچمدار را متوقف کرده و تمرکز اصلی خود را فقط برروی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده معطوف کرده است. با توجه به سهم بسیار پایین گوشی‌های نوکیا در کشور و فروش کمتر ار انتظار این شرکت، HMD Global باید به یک برنامه‌ریزی درست دست یابد. در ادامه با مشخصات نوکیا سی12 پلاس آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو منتشر شد

نوکیا C12 پلاس رسماً معرفی شد

شرکت HMD Global اوایل سال 2023 از گوشی Nokia C12 رونمایی کرد. در ماه مارچ از نسخه پرو این گوشی رونمایی شد و حالا در اولین روز ماه آپریل نوبت به رونمایی از گوشی نوکیا C12 پلاس، عضو جدید این خانواده رسیده است.

اگر به خاطر داشته باشید Nokia C12 Pro بسیار شبیه به نسخه استاندارد این گوشی بود. با این تفاوت که باتری بزرگتری (4000 در برابر 3000 میلی‌آمپرساعت) داشت. حالا نسخه پلاس C12 تقریبا همان C12 Pro است، با این تفاوت که پیکربندی حافظه آن متفاوت است. البته این خبر چندان خوبی نیست چرا که حافظه و رم آن کاهش پیدا کرده است.

نوکیا C12 پلاس رسماً معرفی شد
نوکیا C12 پلاس

مشخصات فنی و امکانات نوکیا C12 پلاس

C12 پلاس تنها در یک پیکربندی راهی بازار خواهد شد. این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. البته به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD این حافظه تا 256 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. این گوشی در وب‌سایت نوکیا در هند لیست شده و پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc نام دقیقی ندارد. تنها ذکر شده که 4 هسته آن دارای کلاک اسپید 1.6 گیگاهرتزی است. با مقایسه این مشخصات با گوشی نوکیا C12 و C12 پرو به نظر می‌رسد که تراشه این گوشی هم SC9863A1 باشد.

از دیگر مشخصات برچسته گوشی Nokia C12 Plus می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی HD+، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اندروید 12 نسخه GO، جک 3.5 میلیمتر هدفون و پورت microUSB اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که C12 پلاس چه زمانی راهی بازار خواهد شد. اما قیمت این گوشی در هند 7999 روپیه، معادل 100 دلار یا 90 یورو است. این قیمت‌گذاری البته تا حدی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه C12 Pro با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه با قیمت کمتر 90 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره نوکیا C12 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر