;
coinex

اولین تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شد؛ اکشن‌ترین فیلم 2023؟

نخستین تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شد. “کریس همسور” ستاره این فیلم است و مانند دیگر فیلم‌های او، این فیلم نیز صحنه‌های اکشن درخورتوجهی دارد.

اولین تریلر فیلم Extraction 2 با بازی اعجوبه استرالیایی “کریس همسور” منتشر شد. آنطور که هم از تریلر و هم از توضیحات جو روسو، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم قابل استناد است، نسخه دوم فیلم Extraction با نسخه اول آن کاملاً متفاوت است. جالب است بدانید که نسخه اول این فیلم که توسط شبکه استریم ویدئو “Netflix” پخش شد، عنوان بزرگترین فیلم این شبکه را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2023 ؛ معرفی 20 فیلم برتر که نباید از دست بدهید

تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شد

از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که فیلم سینمایی Extraction 2 در ماه ژوئن سال جاری به سرویس نتفلیکس خواهد آمد. با این حال، امروز نخستین تریلر این فیلم اکشن فوق‌العاده منتشر شد.

در این تریلر بار دیگر شاهد بازگشت تایلر ریک (با بازی کریس همسورث) هستیم که به نظر می‌رسید در پایان نسخه اول کشته شده باشد. با این وجود در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به‌طور رسمی تایید شد که ریک از ماجرای پایان نسخه اول زنده مانده و به عنوان قهرمان نسخه دوم حاضر خواهد بود.

تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شد

در نسخه دوم، ریک بار دیگر با ماموریتی بسیار سخت و خطرناک روبرو شده و باید خانواده یک گانگستر بی‌رحم گرجستانی را از زندان نجات دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Extraction 2 را مشاهده فرمایید:

تایلر ریک در نسخه اول فیلم نیز ماموریتی بسیار خطرناک را پیش رو داشت و باید در آن فرزند دزدیده شده یک خلافکار سابقه‌دار و شناخته‌شده را نجات می‌داد.

نسخه اول فیلم عملکرد بسیار خوبی در شبکه نتفلیکس داشت و توانست به بزرگ‌ترین فیلم این شبکه استریم محتوا تبدیل شود. این عملکرد تجاری عالی تضمین‌کننده ساخت سریع نسخه دوم فیلم شد؛ به‌طوری که فرآیند ساخت آن در سال ۲۰۲۱ آغاز شد.

فیلم سینمایی Extraction 2 در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ بر روی شبکه نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

فیلم Extraction 2 متفاوت از نسخه اول است

جو روسو، نویسنده و تهیه‌کننده نسخه اول فیلم که تجربه کارگردانی فیلم Avengers: Endgame را نیز بر عهده داشته، سال گذشته اعلام کرد که نسخه دوم فیلم با نسخه اول متفاوت خواهد بود.

تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شد

او در این خصوص گفت:

کارگردانی هنری نسخه دوم در مقایسه با نسخه اول کاملا تغییر کرده است. همچنین داستان آن نیز در نقطه‌ای دیگر از دنیا اتفاق افتاده و سرعت پیشروی داستان نیز با نسخه اول متفاوت خواهد بود. برای ما، این سیستم کارگردانی و داستان‌سرایی نسخه دوم تجربه‌ای کاملا هیجان‌انگیز و غیرقابل انتظار بوده که Extraction 2 را به فیلمی کاملا متفاوت از نسخه اول تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Extraction 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر