;
coinex

ویوو ایکس فولد 2 با سریعترین شارژر در دنیای گوشی‌های تاشو عرضه می‌شود

احتمالاً در ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از ویوو ایکس فولد 2 باشیم. در کنار ارتقاهای بزرگ این گوشی تاشو، مسلماً قابلیت شارژ سریع و شارژر آن خودنمایی خواهد کرد

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 2 همراه با ارتقاهای فراوانی نسبت به نسل پیشین خود خواهد بود. همچنین گوشی X Fold 2 موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده است.احتمالا این دستگاه مجهز به شارژ سریع 120 واتی خواهد بود؛ درحالی‌که نسل قبلی این گوشی (یعنی Vivo X Fold Plus) از قابلیت فست شارژ 80 واتی پشتیبانی می‌کرد. بنابراین به‌نظر در قسمت شارژ سریع گوشی تاشو آینده ویوو شاهد ارتقای بزرگی نسبت به نسل قبل خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: طراحی ویوو ایکس فولد 2 لو رفت

مشخصات بخش شارژ گوشی ویوو ایکس فولد 2

گوشی تاشو آینده ویوو از شارژرهایی با شماره مدل V12060L0A0-CN و V12060L1B0-CN بهره خواهد برد. این شارژرها توان 20 ولت 6 آمپر (120 وات) را ارائه خواهند کرد. از طرفی نسل قبلی یعنی ویوو ایکس فولد پلاس در این زمینه، سریع‌ترین گوشی تاشو بازار بوده است. اما با این حال ویوو قصد دارد با رونمایی از X Fold 2، در این بخش رکورد جدیدتری به ثبت برساند. معمولاً گوشی‌های هوشمند تاشو، باتری چندان پرظرفیتی در اختیار ندارند. لذا استفاده از شارژری با توان بالا، توانایی رفع مشکل شارژدهی پایین این دستگاه‌ها را تا حد زیادی خواهند داشت.

ویوو ایکس فولد 2

افزایش توان شارژر به 120 وات، درواقع حاکی از افزایش گرمای ایجاد شده باتری در زمان شارژ نیز خواهد بود. اما طراحی داخلی ایکس فولد 2 جهت دفع بهتر گرما ارتقا یافته است. براساس انتظارات گوشی هوشمند تاشو آینده ویوو نسبت به نسل قبل، به میزان 10 درصد وزن کمتری خواهد داشت. همچنین اعلام شده که X Fold 2 وزنی حدود 280 گرم خواهد داشت.

براساس گزارش GSMArena، نسل قبلی این دستگاه مجهز به شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی بوده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره پشتیبانی از شارژ وایرلس در ایکس فولد 2 در دست نیست.

ویوو ایکس فولد 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شارژر ویوو ایکس فولد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر