;
coinex

بهترین گوشی جهان برای عکاسی از نظر دگزومارک معرفی شد؛ اوپو فایند ایکس 6 پرو!

بهترین گوشی جهان برای عکاسی از نظر DXOMARK معرفی شد. اوپو فایند ایکس 6 پرو با شکست رقبا به تخت پادشاهی نشست.

با بررسی‌های متعدد بزرگترین منبع سنجش کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند (DXOMARK)، اوپو فایند ایکس 6 پرو توانست عنوان بهترین گوشی جهان برای عکاسی را به خود اختصاص دهد. اوپو درصورتی به این رتبه دست یافته است که چندی پیش کمپانی آنر توانست با معرفی یک گوشی جذاب این عنوان را از چنگ رقبا برباید.

بیشتر بخوانید: دوربین گوشی‌های سامسونگ عکس‌های جعلی ثبت می‌کنند!

DXOMARK بهترین گوشی جهان برای عکاسی را معرفی کرد

مؤسسه‌ی DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌هایی سخت‌گیرانه بررسی می‌کند، معتقد است هیچ‌یک از گوشی‌های امروزی در زمینه‌ تصویربرداری هم‌سطح Oppo Find X6 Pro نیستند. جدیدترین پرچم‌دار اوپو موفق شده است امتیاز ۱۵۳ را کسب کند و به جایگاه اول تکیه بزند.

DxOMark می‌گوید:

فایند X6 پرو در تمامی حوزه‌های تصویربرداری ازجمله ثبت عکس، ضبط ویدئو، بزرگ‌نمایی و جلوه‌ بوکه عملکرد استثنایی دارد. اکسپوژر (نوردهی) دقیق، نمایش پرجزئیات بافت‌ها و تعادل نویز جزو دیگر ویژگی‌های اصلی دوربین جدیدترین گوشی اوپو هستند.

DXOMARK بهترین گوشی جهان برای عکاسی را معرفی کرد

DxOMark می‌گوید اوپو فایند X6 پرو در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد و در این زمینه بهتر از تمامی گوشی‌های دیگر است. حسگر بزرگ دوربین اصلی باعث می‌شود که جزئیات تا حد زیادی حفظ شود.

به‌گفته‌ی DxOMark، دوربین گوشی جدید اوپو در پرتره‌هایی که نور پس‌زمینه دارند، کنتراست مناسبی ارائه نمی‌دهد و گاهی‌ اوقات اکسپوژر در عکس‌ها و فیلم‌ها ناپایدار است.

براساس گزارش گیزموچاینا، اوپو فایند X6 پرو در پنل پشتی از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچ و دوربین عریض با حسگر یک اینچ و دوربین فوق عریض با حسگر ۱/۱٫۵۶ میزبانی می‌کند. وضوح هر سه حسگر ۵۰ مگاپیکسل است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اوپو فایند ایکس 6 پروبه عنوان بهترین گوشی جهان برای عکاسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر