;
coinex

آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ منتشر شد؛‌ ال جی به وعده خود وفا کرد

براساس وعده‌های پیشین شرکت ال جی به‌نظر آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ به عنوان آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گوشی LG Wing اخیرا  منتشر شده است.

ال‌جی وینگ به عنوان یک گوشی هوشمند ویژه در سال 2020 در بازار عرضه شد و به علت طراحی متفاوت خود و نمایشگر چرخان دومش مورد توجه قرار گرفت. زمانی که این دستگاه برای بار نخست در کره‌ جنوبی ارائه شد، درواقع اولین محصول از پروژه‌ Explorer ال‌جی به شمار می‌آمد. البته این شرکت کره‌ای پس‌از این دستگاه، گوشی هوشمند دیگری معرفی نکرد و ناگهان از بازار موبایل خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت کننده]

انتشار آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ

به گزارش گیزموچاینا، به‌روزرسانی اندروید 13 از مدتی پیش برای کاربران کره‌ای ال جی وینگ ارائه شده و طبق انتظارات به‌نظر در ماه‌های آتی در بازار آمریکای شمالی و اروپا هم باید شاهد انتشار آن باشیم. پس‌از نصب این آپدیت، شماره نسخه‌ آن به F100N40a تغییر خواهد یافت. از طرفی پچ امنیتی مارس 2023 اندروید نیز به همراه این به‌روزرسانی به‌صورت ادغام شده، عرضه خواهد شد.

آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ

لازم به ذکر است که ال‌جی وینگ از صفحه‌نمایش اصلی 6.8 اینچی P-OLED استفاده می‌کند که امکان چرخش 90 درجه‌‌ای را به ارمغان می‌آورد و نمایشگر دوم آن هم 3.9 اینچی بوده که بعد از چرخاندن نمایشگر اصلی، نمایان و قابل استفاده می‌شود.

این دستگاه همچنین به تراشه‌ اسنپدراگون  765G، رم 8 گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی مجهز شده و همچنین دارای دوربین پشتی سه‌گانه‌ای بوده که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی را دربرمی‌گیرد.

متأسفانه تولید این گوشی پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه ابتدایی، متوقف شد. درحال‌حاضر طبق وعده شرکت کره‌ای، آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ به‌عنوان آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای دستگاه منتشر شده است.

بسته‌ آپدیت اندروید 13 برای LG Wing حدود 1.4 گیگابایت حجم داشته که شامل چند ویژگی جدید همچون نمایش نمادهای میان‌بر کنترل دستگاه در صفحه‌ قفل، پیش‌نمایش، اشتراک‌گذاری و ویرایش متن و تصاویر کپی‌شده، عملکرد چندپنجره‌ای ساده‌تر و موارد دیگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت اندروید 13 ال جی وینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر