;
coinex

باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان توسط ایسوس معرفی شد

ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد. Zenbook S13 OLED عنوان این لپ‌تاپ شیک و لوکس بوده که توسط غول تایوانی رونمایی شده است.

Zenbook S13 OLED به‌عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان توسط کمپانی مطرح تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی و بردهای الکترونیکی معرفی شده است. اگر دوستدار بدست گرفتن یک لپ‌تاپ سبک‌وزن و باریک با ضخامت 10.9 میلی‌متر هستید که بتواند در عین سبکی و آراستگی کامل، قدرت فوق‌العاده‌ای را نیز به ارمغان آورد، یقیناً Zenbook S13 که از یک صفحه‌نمایش باکیفیت از نوع OLED نیز برخوردار است بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ایسوس سال‌هاست که از پیشگامان تولید دستگاه‌های الکترونیکی خوش‌ساخت و لوکس است. محصولات این شرکت به‌خصوص لپ‌تاپ‌های آن در بازار یکی از انتخاب‌های اول کاربران است و این شرکت نیز همواره پذیرای مشتریان خاص‌پسند بوده است. جدیدترین لپ‌تاپ فوق‌باریک ایسوس که از خانواده اولترا‌بوک‌هاست، احتمالاً بتواند سهم بسیار خوبی در بازار دریافت کند. در ادامه می‌توانید با مشخصات کامل این لپ‌تاپ خاص بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟  

باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان از کمپانی ایسوس معرفی شد

ایسوس از باریک‌ترین و سبک‌ترین اولترابوک 13.3 اینچی دنیا رونمایی کرد. این محصول که Zenbook S13 OLED نام دارد، ضخامتش تنها 10.9 میلی‌متر است و وزنی برابر 990 گرم دارد.

درحالی‌که لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک عملکرد چندان بالایی ندارند و به پردازنده‌های ضعیف مجهز می‌شوند، ایسوس تصمیم گرفته است از قطعات قابل‌قبولی در باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا استفاده کند.

باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان از کمپانی ایسوس معرفی شد

مشخصات لپ‌تاپ سبک وزن ایسوس Zenbook S13 OLED

ایسوس در این لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i7-1355U استفاده کرده است که از 10 هسته و 12 رشته بهره می‌برد. اگرچه نمی‌توان از این پردازنده عملکردی مشابه پردازنده‌های خانواده H اینتل داشت، اما عملکرد آن برای یک اولترابوک با ضخامت 10.9 میلی‌متر کاملاً مناسب خواهد بود.

در کنار پردازنده قابل‌قبول، این اولترابوک فوق‌باریک را می‌توانید با حداکثر 32 گیگابایت رم و همچنین 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD سفارش دهید.

همان‌طور که از نام این لپ‌تاپ مشخص است، خریداران به یک صفحه‌نمایش OLED دسترسی پیدا می‌کنند. این پنل 13.3 اینچی با رزولوشن 2.8K، از DisplayHDR 500 True Black و پوشش 100 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این اولترابوک همچنین به وب‌کم فول‌اچ با فناوری حذف نویز سه‌بعدی مجهز شده است.

از پورت‌های باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا می‌توان به 2 پورت تاندربولت 4، یک پورت USB Type-A، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در ساخت بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم و منیزیم بازیافتی استفاده شده است و همچنین با پلاستیک بازیافتی برای اسپیکرها و کاغذ بازیافتی برای بسته‌بندی روبه‌رو هستیم.

گفتنی‌ست که ایسوس Zenbook S13 OLED در فصل جاری با قیمت پایه 1499.99 پوند وارد بازار بریتانیا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ جهان توسط ایسوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر