;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر مشخص شد [+تریلر]

تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر اعلام شد. فصل سوم این سریال هیجان‌انگیز در دو بخش متفاوت به نمایش گذاشته خواهد شد.

تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر توسط شبکه استریم ویدئو نتفلیکس مشخص شد. براساس اعلام این شبکه مشهور، سریال ویچر قرار است در دو بخش متفاوت پخش شود که بخش اول آن شامل 5 قسمت می‌شود و در یک بازه زمانی مشخص پخش می‌شود و سپس بخش دوم این سریال نیز که 3 قسمت پایانی را تشکیل می‌دهد پخش خواهد شد.

این سریال مهیج در ژانز فانتزی ساخته شده و تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده است. البته پیش‌تر نیز پوستر رسمی فصل سوم سریال ویچر منتشر شده بود و حالا نتفلیکس تریلر مرتبط با فصل سوم این سریال را منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2023 ؛ معرفی 10 عنوان برتر 2023

تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر توسط نتفلیکس اعلام شد

اولین پوستر رسمی فصل سوم سریال The Witcher دو روز پیش منتشر شد و حالا زمان بازگشت این سریال محبوب مشخص شده است. شبکه نتفلیکس روز گذشته اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ویچر را منتشر کرد که در طول آن گرالت در تلاش است تا با کمک ینیفر به سیری کمک کند و در ادامه شاهد نمایش وایلد هانت هستیم که به‌دنبال گرفتن سیری است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال The Witcher را تماشا کنید.

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که فصل سوم سریال The Witcher قرار است در 2 بخش از این شبکه پخش شود که بخش اول فصل سوم سریال ویچر که شامل ۵ قسمت اول خواهد بود، در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد و سپس بخش دوم فصل سوم این سریال فانتزی که شامل 3 قسمت پایانی این فصل است، در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر توسط نتفلیکس اعلام شد
پوستر رسمی فصل سوم سریال The Witcher

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد برچ، رابی امل، منگر ژانگ، هیو اسکینر و کریستل الوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند 2 فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش بوده است که مانند 2 فصل گذشته، فصل سوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است. فصل سوم سریال The Witcher قرار است در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین هنری کویل، بازیگر نقش گرالت پس از فصل سوم سریال ویچر این سریال را ترک خواهد کرد و لیام همسورث جایگزین او خواهد شد. سریال The Witcher برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر