;
coinex

خلف وعده ایرانخودرو: عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه برای انجام فرایند جابجایی

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه توسط ایران خودرو به افکار عمومی لطمه زد. اما چرا ایران خودرو به وعده‌هایش عمل نمی‌کند؟

مدیرعامل ایران خودرو چندی پیش اعلام کرد که خودروهای هایما نیز امکان تغییر در سامانه یکپارچه وزرات صمت را دارند و کسانی که موعد تحویل خودروشان سال 1403 است می‌توانند این خودروها را با خودروی دیگری تعویض کنند. حال اما ظاهراً این شرکت خلف وعده کرده که و از زمان بازگشایی سامانه یکپارچه برای انجام فرایند جابجایی متقاضیان، خبری از محصولات هایما نیست.

در عکسی که از پنل کاربری یکی از مشتریان در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده، می‌توان دید که در لیست محصولات قابل تعویض ایران خودرو، خبری از محصولات هایما نیست.

بیشتر بخوانید: زمان مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه فروش خودرو اردیبهشت 1402 اعلام شد؛ ایرانخودرو کنار کشید!

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه خبرساز شد

مقرر شده بود که متقاضیانی که تحویل خودروی آنها در سامانه یکپارچه خودرو سال ۱۴۰۳ بود از روز گذشته (پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری) امکان تغییر خودرو را داشته باشند.

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه خبرساز شد

اما علی‌رغم وعده‌های مدیرعامل‌ ایران‌خودرو که گفته بود هایما هم بین گزینه‌های جابه‌جایی خواهد بود، خبری از این خودرو نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه و خلف وعده ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    هایما باید اضاف بشه ب لیست تغییر خودرو
    مگه شما انسانیت ندارین که هی دروغ میگین
    چرا حالمون خراب میکنید .من لغوسفارش زدم که هایما ثبت کنم.اگه دروغ نمیگفتین ک هایما هست تو ویرایش خودرو من لغو نمیزدم.

    پاسخ

    سلام اولا بنده بعد از ۱۱سال تقاضای خودروی کارخانه یا نمایندگی یا همان دولتی را داشتم ودارم وهرگز از طریق قرعه کشی در کل عمر۴۰ وخورده ای سال جمهوری اسلامی چیزی برنده نشدیم حتی یک آفتابه ناقابل،از اینکه قرعه کشی را اسما برداشتن واول اجرا نمی‌شود ودر آخراجرامیشود سر وته یک کرباس است.اگر مردی پیدا می‌شد وبطورکل ریشه قرعه کشی را از این کشور می کند نورعلی نورمیشد،حالا پس از ۱۱سال عدم دریافت خودرو ازسیستم کارخانه ای، نمایندگی،دولتی،لیزینگی وغیره وعده دادند که قرعه کشی را برمی دارند وما خوش حال علی رقم اینکه استان من بدلیل نا امنی وسخن پراکنی مخصوصا روزهای جمعه مدت مدیدی است با پهنای باند اینترنتی ضعیف وقطع مواجه است از طرفی اختلالات سامانه یکپارچه،ایرانخودرو وسایرسامانه ها هم مزید بعلت شده که در بازه زمانی اول ویا مناسب نمی شود ثبت نام یا ویرایش ویا اصلاح ویا ورودمجدد کرد،لذا باهمه این کش وقوسها بنا به وسع مالی وتعویض خودروی پارس۱۱سال پیش که۴بارموترش را تعمییر کردم کارثبت نام یک خودرو سالم ونو را در۲۸اسفند۱۴۰۱ انجام دادم ویقین داشتم طبق وعده خودشان درتابستان۱۴۰۲ دستم را خواهد گرفت، متاسفانه قرعه کشی نوبت دهی براساس حروف الفبای میر که حرف آخر الفبا است مجرمانه نوبت‌های دادندبه تابستان۱۴۰۳ وحالا که اعتراض داریم،وعده دادند که حق انتخاب مجدد دارید ویک خودروهایما در بین خودروهای لگن ارائه شده ایرانخودرو بود که دلمان خوش بودکه ما که مصرف کننده هستیم حداقل واسه زیرپامون همین هایمان جون دار خوبه هرچند توان مالی وبضاعتمون نمیشه ولی از دوست وآشنا وبانک وام وقرض وقوله کنیم وبه همین هایما تغییربدهیم که متاسفانه در لیست انتخابی وجود ندارد و۴خودروی لگنش را ایرانخودرو ارائه داده وحالا که ویرایش کردیم وخودروی انتخاب اصلی مان هم انصراف خورده،چون تا انصراف را نزنی ویرایش برای ۵ انتخاب مجدد فعال نمیشود، لذا هم بامید انتخاب هایما واردسامانه شدیم که از هایماخبری نبود وبالاجبار تارا دستی،رانا،شاهین را انتخاب کردیم،که در اصل پارس معمولی توان ما بیشترنمیشود،حالا که اینطوریه حداقل یک هایما با وام وقرض وقوله کاش به ما اجازه انتخاب می دادند که اولویت انتخابم هایما است وبس، خودروهای انتخابی لگن دیگر ارائه شده از سراستیصال است والا همان خودرویی که پارس که در نوبت دهی تابستان۱۴۰۳ بود بهتر بود که آنراهم گفتند تا انصراف را نزنید ویرایش برای انتخاب خودرو مجدد فعال نمی‌شود حالا تکیف ما چه می‌شود.

    پاسخ

    تا وقتی تو زمین این جنایتکارها بازی کنیم همینه وضعیت ،زورشون اومد هایما را با این قیمت بدن دست مردم ، میخوان ببرن بورس با چهارصد پونصد گرون تر بفروشن

    پاسخ

    من لغو سفارش زدم که هایما انتخاب کنم الان میبینم هایما نیست کاش صحبت کنند که هایما اضافه شه یا انتخاب قبلی مون رو بهمون برگردونن

    پاسخ

    آخه چرا با مردم اینجوری میکنید با هزار شوق و ذوق میخواستیم هایما رو انتخاب کنیم ولی الان میبینیم هایما رو برخلاف اینکه خود مدیر ایران‌خودرو گفت ظرفیت خالی داریم تو لیست انتخاب‌هامون نیست، خواهش میکنم ازتون به عنوان یه رسانه این حق مسلم مردم رو از مدیر ایران‌خودرو بخواهید تا مجبور شن هایما رو به لیستمحصولات اضافه کنند.ممنونم ازتون .

    پاسخ

    ما با هزار بد بختی پولمونو جور کردیم برای هایما از ۲۰۷ هم که ثبت نام کرده بودیم انصراف دادیم بعد دیدیم هایما نیست به خدا حالمون بد سد خدا رو خوش نمیاد اینهمه دروغ میگن

    پاسخ

    چرا هایما رو نزاشتن ما با ذوق و شوق پول جور کردیم وخودروی ۲۰۷ رو که ثبت نام کرده بودیم و انصراف زدیم که هایما رو ثبت نام کنیم دیدیم هایما تو خودروها نیست به خدا حالمون بد شد کاش همون ۲۰۷ مونده بود حالا چیکار کنیم به خدا آدم زده میشه اینهمه دروغ میشنوه خدارو خوش نمیاد

    پاسخ