;
coinex

زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار مشخص شد [+جزئیات و مشخصات فنی]

بعد از معرفی نسخه ایرانی ال 90، به نظر می‌رسد شرکت سایپا در تدارک بومی‌سازی یک محصول محبوب دیگر از رنو در بازار ایران است و بر همین اساس، زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار اعلام شده است.

محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت سایپا، در مراسم افتتاح خط تولید موتور ME۱۶ زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار را اعلام کرد. براساس اعلام وی خودرو مورد بحث قرار است تا دی‌ماه سال جاری به بازار خودرو کشور تزریق شود. البته طبق گفته مدیرعامل سایپا، قیمت این خودرو جدید نصف قیمت فعلی خواهد بود. لازم به ذکر است که ساندرو ایرانی مجهز به موتور ME۱۶ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ال 90 ایرانی در حضور وزیر صمت رونمایی شد [+فیلم]

زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار مشخص شد

محمدعلی تیموری در مراسم افتتاح خط تولید موتور ME۱۶ و رونمایی محصولات مرتبط با اشاره به تولید محصولات جدید خودرویی، اظهار داشت: «افزایش تولید روزانه ۶۰۰ موتور با راه‌اندازی خط تولید EM۱۶ به خط تولید سایپا که امروز از آن رونمایی شد.»

وی با اشاره به رونمایی از سه خودروی شاهین معمولی، شاهین پلاس و پی نود یا ساندرو ایرانی، تصریح کرد:

ساندور ایرانی پس از ۶سال مطالعات توسط مهندسان مرکز تحقیقات و شرکت پارس خودرو به مرحله تولید رسیده است و با موتور ME۱۶ عرضه خواهد شد که از محصول اروپایی با کیفیت‌تر است، زیرا از نظر قطعات، زنجیره قطعه‌سازی ایران که در زمان حضور فرانسوی‌ها فعال بودند، با همان قالب‌ها و مواد قطعات را تامین‌ می‌کنند.

زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار مشخص شد

تیموری با بیان اینکه ۹۲ درصد موتور ME۱۶ با فناوری داخلی به تولید رسیده است، تأکید کرد: «ساندروی ایرانی با فناوری ذکر شده تا دی‌ماه امسال به بازار عرضه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ۵۰ درصد کمتر از قیمت این خودرو در بازار عرضه شود.» مدیرعامل سایپا گفت:

این خط مدرن‌ترین خط موتورسازی ایران با رباتیک بالای ۶۰ درصد است و خطای قطعات ایستگاه به ایستگاه توسط ربات کنترل شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان عرضه ساندرو ایرانی به بازار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    هاجبک ساندرو میخاهیم زود

    پاسخ

    احمد اقا اگر واقعا منتظر ساندرو ی ایرانی هستی بی خیال شو که ماشین مثل رنو سپند هایی که خودشون تولید کردن به جای رنو و افتضاح بود اگه جدا به شوخی گفتی که هیچ ولی اگه واقعا منتظر ساندرو ایرانی هستی اشتباه نکن یه ۹۴ یا ۹۵ بگیر یه عمر ماشینه…من از سال ۹۴ تا حالا هنوز صفحه کلاچ عوض نکردم ۲۰۰هزار کیلومتر هم رفتم.ببین ماشینی پیدا میکنی با این مشخصات….هنوز زیرو بند ماشین دست نخورده……یا علی.

    پاسخ