;
coinex

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شیشه سرامیکی عرضه شد

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با قابلیت‌هایی مانندشارژ بی‌سیم عرضه شد.

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شیشه سرامیکی عرضه شد. GTR 4 درصورتی عرضه شده است که برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند بالارده را ندارد. این نسخه از گجت پوشیدنی آمیزفیت با قیمت 250 دلار در وب‌سایت این شرکت به فروش گذاشته شده است.

Amazfit از جمله کمپانی‌های ساخت دستگاه‌های هوشمند است که چند سالی‌ست نامی برای خود دست‌وپا کرده و بنابر تجربه کاربران نیز، این برند محصولاتی باکیفیت تولید می‌کند. ساعت هوشمند جدید این شرکت نیز علی‌رغم نداشتن برخی امکانات دیگر ساعت‌های هوشمند، همچنان فرم‌فکتور خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 عرضه شد

Amazfit به تازگی نسخه محدودی از GTR 4 را معرفی کرده است که در کمال تعجب برخی از آخرین ویژگی‌های سخت‌افزاری ساعت‌های هوشمند پرچمدار ارائه نمی‌دهد. با این وجود، از آن به عنوان نسخه «ممتاز» یاد می‌شود و دارای پنل پشتی تقویت‌شده با سرامیک و بدنه فولادی ضد‌زنگ است. علاوه بر این، این ساعت هوشمند اولین محصول از خط خود می‌باشد که با شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود.

آخرین ساعت هوشمند آمازفیت نسخه‌ای با کیفیت‌تر از مدل استاندارد GTR 4 است. نسخه اصلی این پوشیدنی بیشتر شبیه نسخه محدود GTR 3 پرو است. با این حال، در کمال تعجب، جانشین آن از طراحی کلاسیک‌ بهره می‌برد و به دکمه‌های فیزیکی دوگانه مجهز شده است.

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 در وب‌سایت این شرکت عرضه شد

نسخه محدود جدید از نظر مشخصات و ویژگی‌ها با GTR 4 قابل‌مقایسه است. در غیر این صورت، این دستگاه از صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED (که هنوز حاشیه قابل‌توجهی دارد) بهره می‌برد و به سنسور BioTracker 4.0 PPG برای ارائه‌ قابلیت‌های ردیابی سلامت مجهز شده است. علاوه بر این، ساعت جدید آمیزفیت امکان سنجش دمای بدن را ارائه می‌دهد.

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 تنها در یک نسخه نقره‌ای با بند فلورالاستومری مشکی عرضه شده است‌. این در حالی که نسخه اصلی گزینه‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در چهار رنگ به‌فروش می‌رسد. البته مدل جدید این ساعت تنها دستگاهی است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به باتری 475 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 در وب‌سایت این شرکت عرضه شد

نسخه محدود هم‌اکنون در سایت amazfit.com با قیمت 249.99 دلار در دسترس است. در حالی که GTR 4 را می‌توانید در حال حاضر با قیمت 199 دلار آمریکا در آمازون پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر