;
coinex

پیکاپ آمیگ توسط اهورا صنعت روانه بازار می‌شود

پیکاپ آمیگ توسط شرکت اهورا صنعت ماشین به زودی وارد بازار کشور می‌شود. اما این خودرو پیکاپ چه مشخصاتی دارد؟

بر اساس آخرین اخبار از گمرک کشور و وزارت صمت، ظاهراً شرکت اهورا صنعت ماشین قرار است به‌زودی خودرو پیکاپ آمیگ را روانه بازار خودرو کشور کند. شرکت مورد بحث که بیشتر در زمینه ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارد وظیفه واردات این خودرو به کشور را دارد و تصاویر این پیکاپ جدید را نیز در وب‌سایت خود منتشر کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: آغاز فرایند تعویض 10 هزار تاکسی فرسوده [+جزئیات]

پیکاپ آمیگ توسط اهورا صنعت روانه بازار می‌شود

آمیگ نسخه‌ای فیس لیفت و با کمی تغییرات پیکاپ ترالورد (یا همان ۱۹۸۶) کمپانی ZX چین است که نمونه‌های اولیه آن در راه ایران هستند و اهورا خودرو می‌خواهد تا این خودروی دو دیفرانسیل را به صورت مونتاژی به بازار عرضه کند. چند روز قبل هم اعلام شد که همین محصول با مشخصاتی دیگر توسط دیار خودرو و ایساتیس موتور به بازار می آید.

پیکاپ آمیگ توسط اهورا صنعت روانه بازار می‌شود

حال در میان فعالان صنعت خودرو این پرسش مطرح شده است که چرا مسئولان وزارت صمت نگاه تخصصی به بازار خودرو ندارند و می‌گذارند تا چینی‌ها و برخی خودروسازان تازه وارد، یک محصول را با چند نشان تجاری مختلف به ایران بیاورند؟

پیکاپ آمیگ اهورا خودرو قرار است تا با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi به بازار ایران بیاید و ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده این پیکاپ چینی از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF است و توان را به چهار چرخ خودرو انتقال می‌دهد. این خودرو قرار است تا با امکانات مختلفی از جمله کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، نمایشگر لمسی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… به بازار بیاید.

پیکاپ آمیگ توسط اهورا صنعت روانه بازار می‌شود

این خودرو از نظر ابعاد و اندازه با محصولات چون مکث کلوت، دیار L7 پلاس، KMC T8، فوتون تونلند G7 و… برابر است و در بسیاری از بخش‌های فنی و شاسی، شباهت زیادی را با آن ها دارد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی اهورا صنعت به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند و رونمایی رسمی از این پیکاپ جدید را به صورت رسمی انجام می دهد؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات پیکاپ آمیگ به کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر