;
coinex

تبلت آنر پد V8 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت آنر از تبلت آنر پد V8 با مشخصات قابل توجهی مانند تراشه جدید دایمنسیتی 8020 و نمایشگر 2.5K رونمایی کرد.

بالاخره شرکت آنر از تبلت جدید خود به نام Honor Pad V8 با ویژگی‌های برجسته و قیمت مقرون به صرفه در کشور چین رونمایی کرد. اگر به یاد داشته باشید پیش از این آنر نسخه پرو این تبلت را به بازار عرضه کرده و اکنون نسخه پایه این محصول با مشخصات کلیدی مانند چیپست قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ با وضوح 2.5K معرفی شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

قیمت و مشخصات فنی تبلت آنر پد V8

تبلت Honor Pad V8 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 11 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این تبلت به یک پردازنده جدید از مدیاتک یعنی دایمنسیتی 8020 مجهز شده که متاسفانه هنوز مشخصات دقیقی از آن در دسترس نیست. همچنین در کنار این چیپست کاربران از 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهند شد.

تبلت آنر پد V8

علاوه بر این آنر پد V8 از فناوری Honor TurboX برای افزایش عملکرد، به ویژه در هنگام بازی، برخوردار است و ناگفته نماند که برای افزایش کیفیت تجربه صوتی دارای بلندگوهای چهارگانه با مواد باس پلیمری (در اندازه میکرون) است. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری عظیم 7250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی تامین می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های برجسته Honor Pad V8 می‌توان به پشتیبانی از فناوری MagicRing (امکان تعامل بین چند صفحه نمایش)، فناوری کنترل از راه دور توسط والدین، صفحه کلید شناور آنر مجیک، قلم آنر مجیک 3 و سایر ویژگی‌های موجود در رابط کاربری MagicOS 7 (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13) اشاره کرد.

تبلت آنر پد V8

این تبلت نازک با ضخامت 7.35 میلی متر تنها 485 گرم وزن دارد و اکنون به صورت پیش فروش در چین در دسترس قرار گرفته است. در واقع کاربران می‌توانند با پرداخت 100 یوان محصول را رزرو کرده و به دنبال آن زمانی که دستگاه در دسترس قرار گیرد از یک تخفیف 100 یوانی در پرداخت نهایی برخوردار شوند.

مدل 128 گیگابایتی این تبلت حدود 1799 یوان قیمت دارد در حالی که مدل 256 گیگابایتی با قیمت 1899 یوان به فروش می‌رسد. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی درباره موجودی این محصول در سطح بین المللی وجود ندارد اما احتمالا به زودی آنر پد V8 به اروپا و سایر بازارهای جهانی وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت آنر پد V8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر