;
coinex

طرح انقلابی و جدید سامسونگ برای گوشی‌های تاشو؛ یک گوشی تاشو چهارحالته

سامسونگ درحال ساخت یک گوشی تاشو چهارحالته است که اگر ساخته شود، یک انقلاب دیگر در گوشی‌های تاشو رقم خواهد زد.

سامسونگ به‌تازگی یک پتنت جدید در سازمان مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده که نشان‌دهنده یک گوشی تاشو چهارحالته است. به عقیده کارشناسان اگر این گوشی ساخته شود، انقلابی دیگر در گوشی‌های تاشو به‌وجود خواهد آمد. ایده ساخت این گوشی جذاب بسیار بلندپروازانه است و سخت است که بتوان همچین دستگاهی را ساخت. اما با تجربه سامسونگ و استفاده از فناوری‌های نوین، ساخت این دستگاه چندان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: نخستین رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

سامسونگ یک گوشی تاشو چهارحالته در دست توسعه دارد

در پتنت جدید سامسونگ، چهار حالت «بند»، «تلفن»، «فبلت» و «تبلت» تعریف شده‌اند که هر یک از آنها برای ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد طراحی شده است. برای مثال، حالت Band برای افرادی‌که در حین حرکت از گوشی خود استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. در این حالت، ابعاد نمایشگر به حداقل اندازه ممکن کاهش می‌باید و به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنها با یک دست از گوشی استفاده کند. این حالت برای مواقعی که کاربر در حال حرکت یا انجام فعالیت‌های دیگر است، بسیار مفید خواهد بود.

حالت دوم که Phone نام دارد، همان طرح آشنا و معمول گوشی‌های موبایل است. این حالت برای برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال پیام‌های متنی و سایر کارهای اساسی کاربرد دارد.

اما حالت سوم که موسوم به “Phablet” است، مفهوم جدیدی از سوی سامسونگ معرفی می‌کند. در این حالت صفحه‌نمایش به سمت چپ کشیده می‌شود و استفاده از آن با هر دو دست آسان‌تر خواهد شد. این حالت برای افرادی‌که به استفاده طولانی‌تر از تلفن خود مانند مطالعه کتاب الکترونیکی یا مرور اینترنت نیاز دارند، ایده‌آل است.

سامسونگ یک گوشی تاشو چهارحالته در دست توسعه دارد

در نهایت، حالت چهارم که تبلت نام دارد نیز برای افرادی طراحی شده که ترجیح می‌دهند از گوشی هوشمند خود در موقعیتی ساکن و ثابت استفاده کنند. در این حالت، نمایشگر از دو طرف کشیده می‌شود و استفاده از آن با هر دو دست آسان‌تر می‌شود. این حالت برای تماشای فیلم، بازی و سایر فعالیت‌های مشابه مناسب است.

پتنت گوشی چهار حالته سامسونگ، حاکی از اراده این شرکت برای ارائه نوآورانی و رفع نیازهای مشتریان خود است. با استفاده از این مفهوم جذاب، کاربران می‌توانند بسته به نیازها و ترجیحات خود به روش‌های گوناگون از گوشی موبایل استفاده کنند.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه زمانی قصد پیاده‌سازی این ایده بلندپروازانه را دارد. به هر روی این پتنت یک طرح هیجان‌انگیز است که نشان‌ می‌دهد سامسونگ تا چه اندازه در آینده سیر می‌کند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی تاشو چهارحالته سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر