coinex
راهنمای خرید تکراتو

کنایه امیر تتلو به فیلم سه کام حبس با بازی محسن تنابنده

ویدیویی از سه کام حبس با امیر تتلو را در این مطلب تماشا کنید. تتلو خواننده ایرانی در ویدیویی به سکانس رقص محسن تنابنده در این فیلم اشاره می‌کند.

ویدیویی از رقص محسن تنابنده در سه کام حبس با آهنگ امیر تتلو (چپ راست …) پیشتر در فضای مجازی وایرال شد. امیر تتلو نیز ویدیویی از خود منتشر کرد. ویدیوی کنایه امیر تتلو به فیلم سه کام حبس را در انتهای نوشتار تماشا کنید.

کنایه امیر تتلو به فیلم سه کام حبس به این صورت است که او سه پوک سیگار می‌کشد و می‌گوید:

سه کام حبس …

بیشتر بخوانید: هیتلر به سبک محسن تنابنده! ؛ ماجرا از چه قرار است؟

سه کام حبس با امیر تتلو

سه کام حبس با بازی محسن تنابنده
سه کام حبس با امیر تتلو

محسن تنابنده سه کام حبس را به همراه پریناز ایزدیار ایفا می‌کند. با توجه به فروش فیلمی چون «سه کام حبس» که یک فیلم تلخ اجتماعی است، این روند نشان می‌دهد که مخاطب علاوه بر فیلم کمدی به فیلم اجتماعی و تلخ هم احتیاج دارد و فیلم‌های اینچنینی هم می‌فروشند.

سعید خانی در این باره می‌گوید:

در حالیکه فیلم «فسیل» به عنوان یک فیلم کمدی خوب می‌فروشد و مخاطب را برای تماشای دیگر فیلم‌ها هم ترغیب می‌کند، این نشان می دهد که ما باید تنوع ژانری را در اکران سینماها در نظر بگیریم.

«سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور سال ۱۳۹۸ در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در این فیلم اجتماعی پریناز ایزدیار، محسن تنابنده و سمیرا حسن‌پور بازیگران اصلی هستند.

خلاصه داستان:

 

نسیم دختر جوانی است که در کنار همسر و فرزند کوچکش زندگی می‌کند و برای امرار معاش زندگی‎شان علاوه بر فروش ترشی به ساخت و تولید عروسک مشغول است. جریان زندگی‎شان طوری پیش می‌‎‌‌‌ر‌ود که اعتیاد و قاچاق‌فروش بودن مجتبی برای نسیم فاش می‌شود.

اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شرایط زندگی او را مجبور می‌کند تا برای حفظ زندگی و خانه‌ه‎ای که در آن زندگی می‌کنند تمام موادمخدرهای همسرش را بفروشد؛ تا با پول آن علاوه بر زنده کردن اموالشان، عمل جراحی همسرش زودتر اتفاق بیفتد اما این مشکلات به راحتی طی نمی‌شود و سختی‌های جبران‌نشدنی برای نسیم و خانواده‌اش به همراه دارد.

در ویدیوی سه کام حبس امیر تتلو ، این خواننده به فیلم سینمایی سه کام حبس با بازی محسن تنابنده اشاره می‌کند. رقص محسن تنابنده در سه کام حبس با آهنگ امیر تتلو (چپ راست …) جنجال برانگیز شد.

ویدیوی سه کام حبس امیر تتلو را ببینید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر