;
coinex

نماینده مجلس: شلوغ نکنید، واگذاری خودرو به نمایندگان مثل اعطای برنج و روغن در ادارات است!

یک نماینده مجلس طی اظهاراتی حیرت‌آور موضوع بحث‌برانگیز واگذاری خودرو به نمایندگان به قیمت کارخانه را به مسائلی همچون دریافت برنج و روغن تشبیه کرده است.

به‌دنبال استیضاح وزیر صمت در مجلس، موضوع جنجالی واگذاری خودرو به نمایندگان آن هم از نوع شاسی بلند مطرح شد. این موارد از سوی برخی نمایندگان موافق استیضاح ذکر شد و پس از گذشت چند هفته، هنوز هم در اخبار داخلی شاهد اظهارات گوناگون در این راستا هستیم.

در این زمینه اولین واکنش‌ها به دریافت خودروی شاسی‌بلند خارج از قاعده نمایندگان طبق انتظارات تکذیب بود، اما حالا جای تکذیب‌ها با تأییدهای عجیب گرفته شده است. در تازه‌ترین این اظهارنظرها، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دریافت اتومبیل شاسی‌بلند را مشابه دریافت برنج و روغن و سایر امور رفاهی قلمداد کرده است.

اتفاقاً لازم به ذکر است که کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مسئول رسیدگی به شکایت‌های مردم از عملکرد قوه مجریه، قوه قضاییه و قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: واکنش نماینده مجلس به رشوه خودرویی وزارت صمت ؛ گدا بازی درنیاورید، نمایندگان باید خودروی ایمن داشته باشند!

تشبیه واگذاری خودرو به نمایندگان به دریافت برنج و روغن!

«نصرالله پژمان‌فر» طی گفتگویی با خبرگزاری‌های داخلی در این زمینه بیان داشت: «من به‌عنوان کمیسیون اصل نود، موضوع دریافت خودرو بابت استیضاح به نمایندگان مجلس را به شدت تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است. نسبت به خودروهایی که گرفته شده، باید بررسی جدید صورت بگیرد، اما بررسی‌های گذشته ما نشان می‌دهند که نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه‌ها از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و امور رفاهی در هر اداره‌ای چون برنج و روغن در اختیارشان گذاشته می‌شود.»

واگذاری خودرو به نمایندگان

این در حالی است که در چند روز اخیر، تعدادی از سایت‌های داخلی اسامی نمایندگانی را که خودروی شاسی‌بلند خارج از قاعده دریافت کرده‌اند، را اعلام کرده‌اند. اعلام این اسامی هم متعاقباً با تکذیب‌هایی همراه شد. این موضوع حالا از محدوده مجلس نیز خارج شده و کار به نهادهای صداوسیما و دولتی نیز رسیده است. به‌نظر تا مدت‌های مدید چنین اظهارنظرهایی درباره این رویداد عجیب بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

نکته حائز اهمیت این است که طبق اطلاعات فعلی، چندین هزار خودرو با قیمت مصوب کارخانه‌ای به مسئولان مختلف در سازمان‌ها و ارگان‌های گوناگون تعلق گرفته ولی از طرفی مشتریانی در بازار خودرو ایران وجود دارند که در صف‌های چندین ماهه باید صبر پیشه کنند و یا در بورس کالا مجبور به خرید خودرو با ارقامی بیش از قیمت کارخانه باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات عجیب نماینده مجلس درباره واگذاری خودرو به نمایندگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا از این برنج و روغن های چند میلیاردی بمردم نمی دید یه فیدلیتی یا دیجی نیتی یا سوبارو ، بجای یارانه ماهانه به ما مردمم هر ماه یه شاسی باند بدین هرماه نه هر چهارسالم یکی بدین راضی هستیم – به نماینده خونه رهن شده مجانی با یه راننده و ماشین مجانی و محافظ و حقوقشون رو می دین که جدا از این بذل و بخششا ، به هر کد ملی ایرانی یه خونه و یه شاسی بلند و یه حقوق مادام العمری بدین مثل نماینده ها ماهی سیصدو پنجاه میلیون چی می شه خو مردم مگه انسان نیستیم دل و حق زندگی نداریم ، نماینده با کمک کی نماینده شده آحه از ما مردم دیگه

    پاسخ