;
coinex

سری هواوی واچ 4 با قابلیت‌های پیشرفته و کیفیت ساخت بالا معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

اخیراً شاهد معرفی سری هواوی واچ 4 بودیم که مدل پرو آن با جنس بدنه‌ تیتانیومی عرضه خواهد شد و مدل استاندارد آن نیز بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد.

در جریان رویداد اخیر هواوی جزئیاتی مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ گوشی‌های P60 Pro و Mate X3 منتشر شد. همچنین این شرکت از دو ساعت هوشمند سری هواوی واچ 4 تحت عنوان واچ 4 و واچ 4 پرو رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ 4 استاندارد دارای بدنه‌ای ازجنس فولاد ضدزنگ خواهد بود و تنها در مدل 46 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. همچنین هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی به نمایشگر همیشه روشن هم مجهز خواهند بود و تعداد زیادی واچ‌فیس پیش‌فرض نیز به کاربران ارائه می‌شود. این دو محصول همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

از طرفی ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ 4 با قابلیت پشتیبانی از 100 حالت ورزشی عرضه خواهند شد و افزون‌براین از ویژگی‌های ردیابی سلامت متنوعی نیز برخوردار هستند. ازجمله قابلیت‌های حوزه سلامت این محصولات می‌توان به سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، نظارت بر دمای پوست، سنجش سطح استرس و غیره اشاره داشت و همواره این داده‌های سلامت طی گزارشی جامع ارائه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات سری هواوی واچ 4

هواوی واچ 4 پرو مجهز به نمایشگر 1.5 اینچی LTPO AMOLED با پوششی از جنس یاقوت کبود خواهد بود. بدنه‌ 48 میلی‌متری این ساعت از آلیاژ تیتانیوم TC4 تهیه شده که مقاومت آن را نسبت‌به تیتانیوم معمولی تا میزان سه‌برابر افزایش می‌دهد.

سری هواوی واچ 4

همینطور هواوی واچ 4 پرو از شبکه‌های LTE و eSIM بهره می‌برد و افزون‌براین به GPS داخلی نیز مجهز خواهد بود. مدل استاندارد این محصول با هربار شارژ تا سه‌ روز استفاده‌ معمولی دوام می‌آورد و عمرباتری مدل پرو 4.5 روز ذکر شده است. همچنین کاربران این امکان را خواهند داشت تا با فعال‌سازی حالت صرفه‌جویی انرژی، شارژدهی این ساعت‌ها را به‌ترتیب تا ۱۴ روز و ۲۱ روز افزایش دهند.

سری هواوی واچ 4

لازم به ذکر است که هواوی واچ 4 با بند مشکی و برچسب 400 پوندی به بازار می‌آید و مدل پرو آن هم با بند تیتانیومی با قیمت 600 پوند عرضه می‌شود. مدل مجهز به بند چرمی این محصول نیز با قیمت 500 پوندی برای خریداران دردسترس خواهد بود. سری هواوی واچ 4 از هفته‌های آتی در بازارهای اروپایی قابل تهیه هستند.

سری هواوی واچ 4

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات سری هواوی واچ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر