coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گوشی‌های تکنو Camon 20 با طراحی خیره‌کننده معرفی شدند [+مشخصات، قیمت و تصاویر]

سری گوشی‌های تکنو Camon 20 به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه در معرفی اولیه سه عضو این سری یعنی Camon 20 پایه، پرو و پرو فایوجی با ما همراه باشید.

تکنو روز گذشته از سری قدرتمند Camon 20 با چهار عضو رونمایی کرد. در ادامه سه عضو از این خانواده یعنی Camon 20 ،Camon 20 پرو و Camon 20 پرو فایوجی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این سه گوشی از طراحی مشابه و جذابی برخوردار هستند و از صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد 120 هرتزی بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: تکنو Camon 20 پریمیر با پردازنده جدید و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی سری گوشی‌های تکنو Camon 20

گوشی Camon 20 پرو فایوجی یکی از اولین دستگاه‌هایی است که به چیپست 6 نانومتری جدید مدیاتک یعنی دایمنسیتی 8050 (نسخه تغییر نام یافته دایمنستی 1300 سال گذشته) مجهز شده است. این در حالی است که Camon 20 پرو از چیپست 6 نانومتری هلیو G99 و Camon 20 از چیپست 12 نانومتری هلیو G85 استفاده می‌کند. با این حال مقدار رم و حافظه داخلی در هر سه گوشی یکسان و برابر 8 گیگابایت و 256 گیگابایت است.

سری گوشی‌های تکنو Camon 20

در بخش تصویر برداری نیز یک سری شباهت دیده می‌شود. برای مثال هر سه مدل از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برخوردار هستند و در پنل پشتی هر سه یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. البته در مدل پرو فایوجی برخلاف مدل‌های دیگر یک لرزش گیر OIS روی لنز اصلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

سری گوشی‌های تکنو Camon 20

در دو مدل پرو و پرو فایوجی یک اسکنر اثر انگشت نوری در زیر صفحه نمایش تعبیه شده در حالی که مدل پایه با اسکنر اثر انگشت جانبی کار می‌کند. از دیگر مشخصات مشترک این سه مدل می‌توان به پشتیبانی از رابط کاربری HIOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی اشاره کرد.

سری گوشی‌های تکنو Camon 20

Tecno 20 در سه رنگ‌ مشکی، آبی و براق و دو مدل پرو در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهند شد. مدل Camon 20 پرو فایوجی طبق گفته تکنو با قیمت 300 دلار از امروز در نیجریه در دسترس خواهد بود.

به طور کلی سری Camon 20 در آفریقا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و جنوب آسیا در دسترس خواهد بود اما قیمت دقیق هر کدام از گوشی‌ها هنوز مشخص نیست و در آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گوشی‌های تکنو Camon 20 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر