coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط جدید ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

شرایط جدید ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح با ما تا پایان همراه باشید.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، وزارت صمت در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو محدودیت‌هایی را برای ثبت‌نام در طرح اسقاط خودرو یا همان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: ابهام در عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه ؛ ایرانخودرو باز هم بدقولی کرد؟

شرایط جدید ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو

جدیدترین محدودیت‌ها برای ثبت نام در طرح اسقاط خودرو فرسوده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو عبارتند از داشتن گواهینامه رانندگی دارای اعتبار، عدم خرید یا تحویل خودرو از خودروسازان داخلی در ۴۸ ماه گذشته، خودروی فرسوده باید مدل ۱۳۸۵ و یا قبل از آن باشد، پلاک و سند خودرو نیز به نام متقاضی ثبت‌نام باشد.

شرایط جدید ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

در این طرح داشتن پلاک فعال جزو محدودیت‌ها نیست اما درصورت ثبت‌نام، متقاضی در محاسبه زمان تحویل خودروی خریداری‌شده باید به اولویت تخصیص‌یافته، مدت زمانی بالغ بر ۲ ماه را نیز به‌عنوان حداقل زمان فرآیند اسقاط در نظر بگیرد. شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه نیز به‌شرح زیر است:

۱ ـ داشتن گواهی‌نامه دارای اعتبار
۲ ـ گذشت ۴۸ ماه از خرید آخرین خودرو از شرکت‌های خودروسازی
۳ ـ داشتن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی
۴ ـ خودروی فرسوده حداقل مدل ۱۳۸۵ یا به قبل باشد
۵ ـ پلاک و سند خودرو باید به نام متقاضی باشد وکالت‌نامه مورد قبول نیست
۶ ـ داشتن پلاک فعال محدودیت نیست
۷ ـ به فرایند ثبت‌نام خودروهای فرسوده ۲ ماه اضافه می‌شود یعنی اگر تحویل خودرو برای زمستان ۱۴۰۲ باشد علاوه بر آن ۲ ماه هم برای فرایند اسقاط باید زمان در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط جدید ثبت نام در طرح خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر