;
coinex

نخستین تصاویر رسمی کادیلا یا ال 90 ایرانی منتشر شد [+عکس]

پارس خودرو که چندی پیش از ال 90 ایرانی در حضور رضا فاطمی امین رونمایی کرده بود حالا نخستین تصاویر رسمی کادیلا یا همان ال 90 را منتشر کرده است.

پارس خودرو که اخیرا کادیلا را معرفی کرده حالا تصاویر جدیدی از این محصول در وبسایت خود منتشر کرده است. البته در حال حاضر نام کادیلا در سایت این شرکت دیده نمی‌شود و این موضوع شاید مربوط به روند ثبت این نام تجاری مربوط باشد.

بیشتر بخوانید: خودرو سهند توسط سایپا معرفی شد [+عکس و فیلم]

انتشار نخستین تصاویر رسمی کادیلا

مدیران سایپا که پارس خودرو زیرمجموعه آن‌ها محسوب می‌شود اعلام کرده‌اند که برای سازگاری کادیلا با استانداردهای ایمنی جدید، این محصول توسعه‌یافته بر اساس ال 90 را توسعه داده‌اند. همچنین ساختار اتصال اجزای تقویتی کف اتاق نیز تغییر پیدا کرده است.

پارس خودرو پیشتر اعلام کرده که کادیلا یا همان P90 در نیمه دوم سال 1402 در دو نسخه دستی و اتوماتیک روانه بازار ایران می‌شود. همچنین این خودروساز مدل‌های اولیه این محصول را به تولید رسانده و مدل‌های آزمایشی نیز به زودی برای دریافت مجوزهای رسمی در جاده‌های کشور تردد خواهند کرد. در ادامه تصاویر جدید منتشر شده از P90 را می‌بینید:

نخستین تصاویر رسمی کادیلا یا ال 90 ایرانی منتشر شد [+عکس]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصاویر رسمی کادیلا چیست؟ با توجه به مشخصات، سهند ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر