;
coinex

طرح فروش وانت کارا در بورس کالا اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش وانت کارا اردیبهشت 1402 ویژه عرضه در بورس کالا آغاز شده است. بهمن موتور هردو مدل تک کابین و دوکابین این خودرو را برای عرضه در بورس کالا در نظر گرفته است.

طرح فروش وانت کارا اردیبهشت 1402 از روز چهارشنبه 24 ماه جاری در بورس کالا آغاز خواهد شد. براساس اعلام بهمن موتور، دو مدل تک کابین و دو کابین وانت کارا در مهمان بورس کالا خواهند بود و قیمت تمام شده آنها برای مدل تک کابین 407 میلیون تومان و مدل دو کابین آن 425 میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است. در ادامه شرایط فروش بهمن موتور را بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ؛ ویژه سامانه یکپارچه فروش خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش وانت کارا اردیبهشت 1402

شرکت بهمن موتور برنامه دارد تا از روز چهارشنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ فروش وانت کارا تک کابین و دو کابین را در بورس کالا آغاز کند.

بر اساس شرایط فروش وانت کارا، قیمت پایه این وانت کارا تک کابین ۴۰۷ میلیون تومان و قیمت پایه وانت کارا دو کابین ۴۲۵ میلیون ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰ عدد می‌باشد .

طرح فروش وانت کارا اردیبهشت 1402 آغاز می‌شود

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۵۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل وانت کارا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ می‌باشد. همچنین مکان تحویل این خودروها انبار کارخانه است.

سایر هزینه‌ها شامل بیمه، شماره‌گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار تا ۷ روز پس از خرید موفق، در وب سایت فروش شرکت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش وانت کارا اردیبهشت 1402 ویژه بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام

    پاسخ

    نظام ارباب رعیتی را حتما شنیده اید اکنون این اتفاق با متد جدید در کشور اجرا می شود مردم همه در رنج و زحمت و حاصل تلاششان را یکجا باید تقدیم ارباب (خودرو ساز -مسکن ساز -سوداگران اقلام و مایحتاج عمومی و…..)نمایند
    قیمت خودرو می بایست بر اساس قیمت تمام شده ضمن کنترل هزینه های واحد تولیدی و سود متعارف تعین شده از مراجع رسمی کشور صورت پذیرد
    جای بسیار تاسف است که خرید خودرو ازرده خارج پراید نیز از آرزوهای محال مردم شده

    ازاینکه درایران مردم هر خودرو را چندین برابر قیمت واقعی آن نسبت به بازارهای همسایگان باید بخرند شرم آور و تاسف انگیز است

    پاسخ