coinex
راهنمای خرید تکراتو

برخورد قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی در دستور کار دادستانی کل کشور قرار گرفت!

ظاهراً دادستانی کل کشور درصدد برخورد قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی برآمده است.

محمدجعفر منتظری، دادستانی کل کشور از برخورد قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی خبر داد. وی عنوان کرد که چنانچه فعالان فضای مجازی اخباری را بدون منبع موثق و فقط به منظور فعالیت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد. امروزه شاهد هستیم که اخبار زیادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بسیاری از آنها فاقد منبع هستند.

بیشتر بخوانیدک امکان استفاده از اینترنت ماهواره‌ای در تمام گوشی‌های هوشمند همین حالا هم وجود دارد؛‌ دوستداران فیلترینگ فکر چاره باشند!

برخورد قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی

دادستان کل کشور با هشدار به فعالان فضای مجازی گفت: «از فردی که بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد گذشت نمی‌کنیم.»

به نقل از تسنیم، منتظری، دادستان کل کشور در بیست‌وسومین همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت که در مشهد مقدس برگزار شد، به فعالان فضای مجازی هشدار داد.

برخودر قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی

منتظری گفت:

دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسأله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کرد. باید با این مسائل برخورد کرده و آنها تحت تعقیب قرار بگیرند و البته اگر هم مستندات ادعایی خبر موجود بود باید در جهت رفع نقص براییم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برخورد قضایی با ناشران اخبار کذب در فضای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر