;
coinex

زیباترین بازیگر ترک در جشنواره کن 2023 ؛ هانده ارچل چهره تبلیغاتی مگنوم

استایل‌هایی متفاوت از هانده ارچل در جشنواره کن 2023 را در این نوشتار تماشا کنید. این بازیگر زیبای ترک، مهمان ویژه بستنی مگنوم است.

هانده ارچل برای رویداد برند مگنوم که هر ساله در ماه می به عنوان بخشی از رویدادهای جشنواره فیلم کن برگزار می شود، راهی فرانسه شد. در گذشته نام هایی مانند سرنای ساریکایا و دیلان چیچک دنیز این شانس را بدست آورده بودند.

ویدیوی هانده ارچل در جشنواره کن را در لینک ذیل ببینید:

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان در گالای amfAR در فستیوال کن

هانده ارچل در کن 2023 چه لباسی پوشید؟ + [ویدیو]

هانده ارچل در جشنواره کن 2023

هانده ارچل در جشنواره کن 2023
هانده ارچل در فستیوال کن 2023

پست جدید اینستاگرام هانده ارچل نشان از حضور او در یک مراسم دارد. Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد. ویدیوی هانده ارچل در فستیوال کن 2023 را ببینید.

هانده ارچل که این روزها در تبلیغات برند پوشاک Nocturne حضور دارد، چهره تبلیغاتی مگنون در جشنواره کن 2023 است و با استایل جذابش توجه‌ها را جلب کرده است. او در این تصاویر لباس مجلسی نارنجی رنگ، همرنگ با تم مگنوم دیده می‌شود.

استایل هانده ارچل در فستیوال کن

استایل هانده ارچل در فستیوال کن

استایل هانده ارچل در تبلیغات بستنی مگنوم

استایل نارنجی +18 هانده ارچل در تبلیغات بستنی مگنوم در جشنواره کن

هانده ارچل در کنار بازیگر آمریکایی

اوا لونگوریا (به انگلیسی: Eva Longoria) (زاده ۱۵ مارس ۱۹۷۵ در تگزاس)، بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ به خاطر ایفای نقش در قالب گابریل سولیس در سریال کدبانوهای وامانده برنده جایزه (Screen Actors Guild) و نامزد جایزه گلدن گلوب شده‌است. تصاویری از هانده ارچل در کنار اوا لونگوریا در جشنواره کن 2023 منتشر شده است.

هانده ارچل در کنار بازیگر آمریکایی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر