;
coinex

تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج رایگان شد

امکان تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج از طریق رومینگ همراه اول و ایرانسل و به‌طور رایگان در کنار پیام‌رسان متنی فراهم شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط‌عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن هم‌اکنون قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام‌ متنی رایگان از طریق پیام‌رسان خود را برای زائران کعبه در طول اقامت در عربستان فراهم ساخته است.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت تماس تصویری اپراتورهای موبایل ؛ 2 اپراتور دیگر هم فعال شدند

فراهم‌سازی امکان تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج

مطابق با این خبر، کلیه حجاجی که قصد خروج از کشور را به مقصد کشور عربستان دارند، امکان استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل برای تماس‌های صوتی و تصویری و متنی رایگان در بستر روبیکا را خواهند داشت. همچنین به حجاج توصیه می‌شود که قبل از سفر خود و در خاک ایران، اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی‌های خود نصب و فعال کنند تا موفق به بهره‌گیری امکانات پیام‌رسان این پلتفرم شوند.

تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج

این خدمت ویژه و رایگان تنها در این بستر و با بهره‌مندی از رومینگ دو اپراتور بزرگ کشور (همراه اول و ایرانسل) به زائران مکه مکرمه و مدینه منوره ارائه خواهد شد.

گفتنی است صرفاً بخش پیام‌رسان این اپلیکیشن با بهره‌گیری از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل در خاک کشور عربستان قابل استفاده بوده و به‌صورت کاملا رایگان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فراهم‌سازی امکان تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر